Receptionist till Ogeborg AB

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för Ogeborgs räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid 80 % med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Ogeborg är ett familjeföretag i andra generationen som arbetar med mattor och textila golvmaterial för offentlig miljö. Ogeborg samverkar med inredare, arkitekter och entreprenörer med målet att skapa vackra och hållbara kontorsmiljöer på den svenska marknaden. På kontoret i Stockholm arbetar ett 10-tal medarbetare och företaget är beläget på söder i ljusa och kreativa lokaler. Nu söker Ogeborg en receptionist som ska arbeta tillsvidare och omfattningen är 80 % med arbetstiderna måndag – fredag klockan 08.00-16.00. Uppdraget startar omgående och du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till Ogeborg. Vi söker dig som vill jobba i ett litet, tight team där varje medarbetare är en viktig resurs och där egna idéer/ initiativ primeras. Du värdesätter lojalitet, trygghet samt att ha kul på jobbet.

ARBETSUPPGIFTER



• Ta emot besökare på ett välkomnande sätt
• Förbered kaffe/ fika/ luncher inför möten och konferenser
• Se till att mötesrum och allmänna utrymmen är rena och snygga
• Posthantering
• Provhantering
• Boka bud och globala leveranser
• Fylla på samt beställa kontorsmaterial
• Inhandla mjölk/ frukt samt övriga varor som önskas till kontoret
• Rengöra kaffemaskiner
• Plocka in/ ur diskmaskiner samt hålla rent och snyggt i köken
• Åtgärda enklare göromål på kontoret/ i fastigheten, exempelvis ringa till fastighetsskötaren om någonting strular/ gått sönder, göra felanmälningar m.m.
• Vid behöv hjälpa till att boka resor, taxi, hotell
• Vid behov assistera vid planering och genomföranden av events
• Enklare administrativa uppgifter, uppdateringar, sammanställningar
• Vid behov, svara i telefon
• Vid behov utföra enklare administration och sammanställningar, exempelvis inbjudningar till kunder, utskick av varuprover eller liknande
• Hålla kontakt med leverantörer – så som städfirma, budföretag.


VI SÖKER DIG SOM


• Har erfarenhet av serviceyrket
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka sig väl på svenska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:


• Har arbetat i reception tidigare
• Har ett intresse av färg, form och inredning

Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är initiativtagande, hjälpsam och prestigelös. 

ÖVRIG INFORMATION


• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Eriksson

Rakel Lilja

Vedrana Hubanic, Ansvarig Göteborg
031 - 320 33 01

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 2 december 2016

Besöksadress

Sandhamnsgatan 63B
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 11528

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024