OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Värdesätter du det första intrycket? Välkommen! Att vara en organisations första intryck, kontakt & ansikte utåt är en roll för dig som verkligen vet vad det innebär och hur viktigt det är! Det finns nu en möjlighet för dig som instämmer på meningen ovan att representera OneMed - Europas ledande partner till hälso- och sjukvården. Välkommen till en organisation där du inte bara är den viktiga representanten utan även den som bidrar till att kontoret fungerar som helhet. Du blir helt enkelt en viktig spelare i denna roll!
OM TJÄNSTEN
OneMed tillsammans med Academic Work söker nu efter en receptionist till deras kontor i centrala Malmö, Västra Hamnen med start i början av november.
Med närvaro i tolv länder, drygt 800 medarbetare och en omsättning på cirka 4 miljarder kronor är OneMed en samarbetspartner som möjliggör bättre liv för patienter, underlättar vardagen för sjukvårdens medarbetare och bidrar till lägre vårdkostnader.
Stämningen på kontoret är öppen, vänlig och välkomnande, lokalerna moderna, ljusa och trivsamma.
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist kommer du att vara den första kontakt som besökare har med OneMed. Du ansvarar för att ta emot besökare och besvara inkommande samtal men även för att det löpande underhållet av att kontoret fungerar. Du blir alltså även kontaktperson för externa leverantörer som exempelvis städfirma, växtleasing, kontorsartiklar och annan kontorsutrustning.
Du kommer till exempel att ansvara för att:
* Beställa kontorsmaterial.
* Vara behjälplig vid hotell- och lunchbokningar.
* Sammanställa information om möten och besökare på kontoret i veckoschema.
* Vara behjälplig vid behov med avlastning på andra avdelningar som IT/inköp.
Det här är ett långsiktigt uppdrag och om du visar framfötterna finns goda möjligheter för dig att ta dig ann ytterligare arbetsuppgifter och ansvarsområden. För att leverera i rollen är det viktigt att du tar egna initiativ och bidrar med förslag och idéer där du ser förbättringspotential.
VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig har ett gediget intresse men även förståelse för att ta sig an en roll som receptionist i ett internationellt bolag.
För detta uppdrag krävs att du har:
* Erfarenhet av service- och administrativt arbete, gärna som receptionist eller kontorsassistent från det senaste året.
* Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, då kontakt med kunder sker på dessa språk.
* Har goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel.
Vi kommer lägga stor vikt vid personlighet i denna rekrytering, därav förväntar vi oss att du i din ansökan skickar med en personlig motivering för denna tjänst.
Som person är du:
* Flexibel
* Serviceminded
* Kommunikativ
* Initiativtagande
Övrig information
* Start: Början av november
* Omfattning: Heltid
* Placering: Malmö
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och OneMeds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Här kan du läsa mer om OneMeds värderingar. Nyfiken på att höra några medarbetare berätta om hur det är att arbeta på OneMed? Klicka då Här.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231