Receptionist till paket- och servicecenter i Skärholmen Centrum

Receptionist till paket- och servicecenter i Skärholmen Centrum

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
I denna roll som receptionist och service manager blir du en del av ett grymt team och jobbar i det välbesökta servicecentret E-Way i Skärholmen Centrum.
Du är en viktig del av serviceupplevelsen för såväl besökare som medarbetare. Med ett glatt humör ger du besökarna en minnesvärd och trevlig vistelse i centrumet och erbjuder smidiga servicetjänster.
Arbetsuppgifterna är varierande och innefattar bland annat att hantera post-och paketutlämning, hjälpa till med centrumets sociala medier, hänvisa besökare, svara på frågor, hålla kontakt med leverantörer samt ansvar för övriga kundärenden. Vidare har du det övergripande ansvaret för leverans och utveckling av service som administration.
Rollen kräver god samarbetsförmåga, flexibilitet och lyhördhet för kundens behov. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt arbete i en trevlig miljö med glada och serviceinriktade kollegor.
Vem är du?Du är en positiv person som brinner för mötet med människor och har god erfarenhet av service. För att passa i den här rollen tror vi att du är trygg och välkommande - du har förmågan att fånga upp behov hos kunder och tar ansvar för att dessa möts. Rollen ställer höga krav på samarbetsförmåga och kommunikation med dina närmsta kollegor, att bolla idéer och planera i team är något du drivs av och självklart ska man även ha kul på jobbet! Vi tror att du är snabblärd, effektiv och har ett öga för vad som behöver prioriteras i stunden. Du kommer emellanåt jobba i högt tempo, därför tror vi att du uppskattar en aktiv och stimulerande arbetsmiljö.

Krav för tjänsten:
Talar flytande svenska och engelska
Arbetat med service tidigare, gärna i liknande roll
Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet
Avslutad gymnasieutbildning

AnställningenAnställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.Sysselsättningsgrad: 100% heltidStart: Oktober 2024Arbetstider: Måndag-fredag 09:00-17:30 samt varannan vecka 12:15-20:15. Du kommer även jobba varannan lördag 09:45-14:45.
Du är anställd hos oss på Middlepoint och jobbar hos vår kund i Skärholmen Centrum.
Bakgrundskontroll tas på slutkandidat inför anställning.
Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 oktober 2024
  • Ansök senast: 4 november 2024

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Office Coordinator

22 oktober 2024

Receptionist - vikariat

Receptionist - vikariat

21 oktober 2024