OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
FÖRSTKLASSIG RECEPTIONIST TILL FÖRSTKLASSIGT BOLAG
Nu söker vi på Balder två receptionister till vårt huvudkontor på Park 49 som förstår vikten av ett förstklassigt första intryck. Vi tror att goda relationer är avgörande för goda affärer. Ditt sätt att ta emot, vägleda och välkomna kollegor och kunder spelar därför stor roll för oss. Vi är alldeles övertygade om att det är människorna i vårt bolag som sätter tonen för hur vi upplevs. Den upplevelsen vill vi ska vara förstklassig. I huset får du utöver Balder arbeta med några av Sveriges mest framträdande bolag och varje dag hantera dynamiska arbetsuppgifter.
OM ROLLEN
Du är medveten om att du är ansiktet utåt för Balder och i din roll har stor påverkan på kollegor och kunder. Det mest centrala i din uppgift är därför att förmedla lika delar professionalitet som hjärta. I tjänsten hanterar du administrativa uppgifter som mailhantering via Outlook, arbete i Balders CRM system Dynamics, hantering av avtal, beställningar, försäljning och nyckelhantering. Att underhålla och bidra med utveckling av vår reception är en ständigt pågående uppgift som du driver med stort engagemang.
VEM ÄR DU?
Vi ser att du som söker har ett äkta engagemang för service och på riktigt vill göra skillnad för personerna du kommer att träffa dagligen. Med ett genuint intresse för människor lyckas du med att skapa energi hos alla du möter. Du inser att desto mer du ger, desto mer får du tillbaka.
Tillbaka får du en arbetsgivare som är lyhörd för dina behov och kollegor som är anställda med samma goda hjärta som vi söker i dig. Vi tror på att balans är nyckeln till välmående och erbjuder därför generöst friskvårdbidrag.
Arbetet ställer krav på noggrannhet, flexibilitet, effektivitet samt vilja att våga ta ansvar. Utöver ovanstående önskemål ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet från koordinering eller projektledning. Kanske har du tidigare arbetat som eventkoordinator eller med försäljning? Du som saknar erfarenhet tar igen det med stor ambition och vilja att lära.
Eftersom kommunikation är en stor del av arbetet behöver du behärska svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har B-körkort samt erfarenhet av Tele2- växeln och Microsoft Dynamics.
Passar ovan beskrivning in på dig? Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterande chef Marie Holmström på marie.holmstrom@balder.se (marie.holmstrom@balder.se%20)eller rekryterare Matina Khosravian via matina.khosravian@balder.se
När du har skickat in din ansökan kommer du få att mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor.
Hjärtligt välkommen till ett bolag fullt av möjligheter för dig!
LI-MK1