Receptionist till Paulig i Mölndal!

Receptionist till Paulig i Mölndal!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en stjärna på service och vill vara med och skapa en välkomnande miljö i reception? Tidigare restriktioner slopas och kollegor och gäster kommer tillbaka till Pauligs moderna kontor i Mölndal. Vi söker dig som vill vara med och skapa en inbjudande miljö med musik, kaffe, människor i rörelse och såklart ibland smakprover av Pauligs fantastiska sortiment! Är du utåtriktad, full med energi och har ett professionellt sätt att möta kunder och kollegor? Varmt välkommen med din ansökan så berättar vi mer.

Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbetar heltid hos vår kund Paulig. Arbetstider kl. 08-17 måndag-fredag med start i början av november.


Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är idag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Om företaget
Paulig är ett familjeägt livsmedelsföretag som vill skapa en ny, hållbar matkultur - för både människa och planet. Paulig erbjuder smaker i alla former: kaffe och drycker, Tex Mex och kryddor, snacks och växtbaserade alternativ. Företagets varumärken är Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green och Poco Loco.

Pauligs omsättning uppgick 2020 till 920 miljoner euro. Företaget har över 2 000 medarbetare i 13 länder som alla samlas kring syftet For a life full of flavour. www.pauliggroup.com


Arbetsuppgifter
Som receptionist har du en spännande roll med varierande arbetsuppgifter inom service, administration och kontor. Du tar emot och hanterar ärenden i Pauligs växel, mail och intranät. Du ser till att alla besökare och internt anställda känner sig välkomnande till kontoret och blir bemötta på allra bästa sätt. Du är med och skapar en trevlig och inbjudande miljö i receptionen och i konferensrum genom att hålla fint, pynta vid högtider, servera nygjort kaffe och smakprover. Du stöttar kollegor på kontoret med enklare administration samt hanterar massagelistor, intranät och resesystem. Du uppdaterar växelsystem och hanterar beställningar till internt anställdas butiksshop. Andra löpande arbetsuppgifter kan tillkomma.

Kvalifikationer
I den här tjänsten söker vi dig som tidigare arbetat med service och reception i minst ett år. Du trivs i en internationell miljö och har en personlighet som utstrålar härlig energi och positivitet. Service sitter i din ryggrad och din sociala och prestigelösa förmåga tar dig långt. Du har ett flexibelt förhållningssätt, tar ansvar för ditt arbete och har en förmåga att se vad som behöver göras. Du är självgående, initiativtagande och ser alltid till att leverera förstklassig service.

För att passa i den här tjänsten är du kommunikativ och är duktig på att formulera dig i både tal och skrift, på så väl svenska som engelska. Du har förmåga att lyssna in kundens och kollegors behov och gör allt för att göra dem nöjda.


Övrigt
Start: Början av november
Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag!

Kunskap- och personlighetstester samt bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 november 2021
  • Ansök senast: 21 november 2021

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024