Receptionist till Platzer Fastigheter

Receptionist till Platzer Fastigheter

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
I samarbete med vår kund Platzer fastigheter söker vi nu en serviceinriktad och positiv receptionist till kontorsreceptionen vid Biotech Center. Är du en person som gillar att leverera service på hög nivå samtidigt som du agerar ansiktet utåt för företagets kunder? Trivs du i en varierad roll där du får ansvar att strukturera upp din dag?

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid vilket innebär att du kommer att vara anställd hos KFX-HR-partner men arbeta ute hos vår kund Platzer Fastigheter. Uppdraget är visstidsanställning med start 15 augusti tom. 31 december, med goda chanser till förlängning.


Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation.

Om företaget
Platzer är ett av Göteborgs största och ledande fastighetsbolag inom kommersiella fastigheter, främst kontor. Företaget äger och utvecklar 68 fastigheter med en total yta om cirka 800 000 kvm. Genom uthyrning och förvaltning, fastighetsprojekt och stadsutveckling samt förvärv och försäljningar av fastigheter skapar Platzer tillväxt och lönsamhet. Platzer prioriterar goda relationer med hyresgästerna och erbjuder service som präglas av närhet och engagemang.

Du kommer att ansvara för kontorsreceptionen vid Platzer fastighet Biotech Center, som är en del av forskningsinstitutet vid Sahlgrenska.

Arbetsuppgifter
I tjänsten som receptionist hos Platzer kommer du att stå i centrum. På ett skickligt sätt tar du emot besökare och kunder, svarar i telefon och på mail. Du kommer att erbjuda administrativt stöd till hela organisationen där kommer din goda förmåga att kommunicera kommer vara väl till användning.

Några av de dagliga arbetsuppgifterna är:
- Ta emot och hjälpa besökare/gäster/bud
- Svara i telefon och koppla vidare inkommande samtal
- Beställa kontorsmaterial
- Posthantering
- Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
- Övrigt förekommande administrativa uppgifter

Kvalifikationer

Vi söker dig som har tidigare serviceerfarenhet och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet bemötande.

Du har god kommunikationsförmåga i både svenska och engelska och känner dig bekväm att hantera ärenden såväl i tal och skrift självständigt. Du har även goda datorkunskaper samt teknikkunskaper och har tidigare arbetat med Office-paketet.

Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och skicklig i ditt arbetssätt.



Övrigt
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid vilket innebär att du kommer att vara anställd hos KFX-HR-partner men arbeta ute hos vår kund Platzer. Uppdraget är visstidsanställning med start 15 augusti, arbetstider måndag-fredag kl. 08-17.

Vi arbetar med löpande urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande tills vi hittat rätt kandidat. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juli 2022
  • Ansök senast: 7 augusti 2022

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


2 oktober 2024