OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vill du vara ansiktet utåt för Platzers nya kontorshus vid Göteborgs nästa stora knutpunkt? Är du en positiv och utåtriktad person som älskar att ge service i världsklass? Trivs du att arbeta i en självständig och representativ roll? Då är det dig vi söker som receptionist till vår kund Platzers lokaler i Gamlestaden! Endast 6 minuter från centralstationen i Göteborg!
Du kommer du anställd som konsult hos oss på KFX HR-partner. KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.
Om företaget
Platzer Fastigheter är ett av Göteborgs största och ledande fastighetsbolag inom kommersiella fastigheter, främst kontor. Företaget äger och utvecklar 68 fastigheter med en total yta om cirka 800 000 kvm. Genom uthyrning och förvaltning, fastighetsprojekt och stadsutveckling samt förvärv och försäljningar av fastigheter skapar Platzer tillväxt och lönsamhet. Platzer prioriterar goda relationer med hyresgästerna och erbjuder service som präglas av närhet och engagemang.
Stadsdelen Gamlestaden ska växa och förtätas, förändras och knytas ihop med centrala Göteborg. Nya kontor, bostäder, hotell, kulturcenter, service och handel ska växa fram tillsammans. Om bara några år kommer 40 000 resenärer röra sig i och passera Gamlestads torg varje dag. Därför är Platzer Fastigheter med och skapar en 17 våningar hög profilbyggnad vid Gamlestads torg med unikt anpassade kontor. Platzers lokaler är nybyggda och stod klara sommaren 2019.
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna kommer bland annat bestå av att:
- Leverera service i världsklass till hyresgäster i fastigheten samt till externa besökare
- Ansvara för konferensrum innefattande bokning, beställning av lunch/fika, skapa fakturaunderlag samt ta emot och kooridnera konferensgäster till rätt lokal
- Ta emot inkommande samtal och mail
- Ansvara för beställning av kontorsmaterial
- Hantera inkommande och utgående post
- Ha god kontaktmed leverantörer samt hålla Platzers nya och moderna utrymmen snygga och representativa
- Vara behjälplig med förberedelser inför event samt assistera med administration.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom service och som förstår betydelsen av ett professionellt och servicemedvetet kundbemötande. Eftersom stadsdelen Gamlestaden växer kommer du dagligen möta och hantera nya människor, vi ser därför att du är trygg i dig själv och har skinn på näsan.
Vi ser att du har god förmåga att hantera flera arbetsuppgifter på ett självständigt och strukturerat sätt. Vidare kan du uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper. Du tar dig an arbetsuppgifter med stort engagemang, tar initiativ och ser alltid till att göra ditt yttersta. Är du dessutom prestigelös och tycker om att hjälpa till där det behövs? Här erbjuds möjligheten att vara med på en spännande resa med goda möjligheter att påverka din roll och kontorets rutiner. Låter det som en intressant utmaning? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Övrigt
Tjänsten är tillsvidare på heltid, start augusti, v.32.
Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Arbetstid: Måndag-Fredag 07.15 16.15, 60 min lunch
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00
Kontaktpersoner på detta företaget
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar
Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann
Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt
Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00