Receptionist till rådgivningsföretag i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du prestigelös person som gillar att ha många järn i elden? Är du dessutom social och serviceminded? Då är den här tjänsten som receptionist perfekt för just dig!

Dina arbetsuppgifter

Som receptionist kommer att vara personen som svarar i telefon och förbereder möten med kaffe, te och diverse. Du ska hålla ordning på kontoret, i mötesrum och i köket men också vara behjälplig med att beställa och hämta lunch till de anställda samt bokning av bord på diverse lunchställen. Att öppna inkommande post, frankera och hantera utgående post kommer att vara en del av jobbet. Arbetsdagen innefattar även Printing, kopiering och inbindning av diverse filer och dokument. Du ansvarar även för personalens julmiddag och mindre nätverksevents på kontoret. I övrigt skall du assistera övriga anställda med olika löpande ärenden samt fungera som back-up åt den reseansvariga vad gäller rese- och hotellbokningar.

Om företaget

Företaget är ett privat rådgivningsbolag som är specialiserat på att initiera, strukturera och finansiera uppköp av företag i Norden. På kontoret på Östermalm i Stockholm jobbar det idag sammanlagt 18 personer.

Din profil

Som person ser vi att du stortrivs i rollen som sekreterare och receptionist samtidigt som du känner dig bekväm med att vara en person som ska vara ett servicestöd till de partners som jobbar hos vår kund. Självklart har du god vana av kontorsarbete, gärna i finansmiljö. Du måste vara bekväm med att svara i telefon på engelska och svenska samt skriva mail. Du har en känsla för service och du trivs med arbetsuppgifter som rör kontorsverksamhet.

Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Arbetstider: 10-18
Arbetsort: Stockholm, Östermalm

Uppdraget är ett vikariat med start den 1 november.

Urval sker löpande så välkommen med din ansökan snarast möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 1 september 2016

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


29 oktober 2024

29 oktober 2024

29 oktober 2024