Receptionist till Revelop

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för Revelops räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är ett föräldravikariat till oktober 2022 med chans till förlängning och önskemålet är att du kan starta omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.



OM TJÄNSTEN:

Vi söker nu en social och serviceinriktad receptionist till vår kund Revelop som är verksamma inom fastighetsbranschen. Revelop investerar i platser där de kan skapa positiv förändring genom att förädla och utveckla fastigheter med ett utpräglat hållbarhetsfokus. De är idag verksamma i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.

I rollen som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som förekommer i en reception. Du kommer bland annat att vara ansiktet utåt, svara i telefon, se till att kontoret är snyggt och rent samt arbeta med övriga administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med företagets kontorsansvarig. Tjänsten är ett föräldravikariat till oktober 2022 men med chans till förlängning. Du kommer att arbeta 80% med arbetstiderna klockan 08.00 -15.30 måndag - torsdag samt klockan 10.00 - 17.00 fredag. Önskemålet är att du kan starta omgående, senast 12 juli. Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i toppklass och som alltid vill göra det lilla extra för att skapa en hemtrevlig känsla på kontoret.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd direkt av Revelop.



ARBETSUPPGIFTER:

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

Ta emot och välkomna besökare

Se till att det är snyggt och rent på kontoret

Växel- och mailhantering

Förbereda inför möten och konferenser

Förbereda och servera luncher och fika

Posthantering och boka bud

Resebokningar

Kontakt med leverantörer och felanmälningar

Hantera beställningar av exempelvis kontorsmaterial och luncher

Administrativa uppgifter som exempelvis fakturahantering och kvittoredovisning

Vara delaktig i on- och offboarding-processer

Assistera övriga medarbetare med diverse olika arbetsuppgifter



VI SÖKER DIG SOM:

Har en bakgrund inom servicebranschen

Har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter

Kan prata och skriva svenska och engelska flytande

Har goda kunskaper i Officepaketet

Det är meriterande om

Du tidigare har arbetat som receptionist



Som person är du social, initiativtagande och lösningsorienterad. Du är strukturerad, tillmötesgående och har ett öga för detaljer. En självklarhet är att du är serviceinriktad och prestigelös. Vidare är du en öppen person som bidrar med god energi och trivs med att agera ansiktet utåt.



ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juni 2021
  • Ansök senast: 18 juli 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024