OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Revelops räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är ett föräldravikariat till oktober 2022 med chans till förlängning och önskemålet är att du kan starta omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN:
Vi söker nu en social och serviceinriktad receptionist till vår kund Revelop som är verksamma inom fastighetsbranschen. Revelop investerar i platser där de kan skapa positiv förändring genom att förädla och utveckla fastigheter med ett utpräglat hållbarhetsfokus. De är idag verksamma i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.
I rollen som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som förekommer i en reception. Du kommer bland annat att vara ansiktet utåt, svara i telefon, se till att kontoret är snyggt och rent samt arbeta med övriga administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med företagets kontorsansvarig. Tjänsten är ett föräldravikariat till oktober 2022 men med chans till förlängning. Du kommer att arbeta 80% med arbetstiderna klockan 08.00 -15.30 måndag - torsdag samt klockan 10.00 - 17.00 fredag. Önskemålet är att du kan starta omgående, senast 12 juli. Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i toppklass och som alltid vill göra det lilla extra för att skapa en hemtrevlig känsla på kontoret.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd direkt av Revelop.
ARBETSUPPGIFTER:
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
Ta emot och välkomna besökare
Se till att det är snyggt och rent på kontoret
Växel- och mailhantering
Förbereda inför möten och konferenser
Förbereda och servera luncher och fika
Posthantering och boka bud
Resebokningar
Kontakt med leverantörer och felanmälningar
Hantera beställningar av exempelvis kontorsmaterial och luncher
Administrativa uppgifter som exempelvis fakturahantering och kvittoredovisning
Vara delaktig i on- och offboarding-processer
Assistera övriga medarbetare med diverse olika arbetsuppgifter
VI SÖKER DIG SOM:
Har en bakgrund inom servicebranschen
Har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter
Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
Har goda kunskaper i Officepaketet
Det är meriterande om
Du tidigare har arbetat som receptionist
Som person är du social, initiativtagande och lösningsorienterad. Du är strukturerad, tillmötesgående och har ett öga för detaljer. En självklarhet är att du är serviceinriktad och prestigelös. Vidare är du en öppen person som bidrar med god energi och trivs med att agera ansiktet utåt.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04