OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare 1992. Vi har Sveriges nöjdaste kunder i vår bransch för sjunde året i rad. Vi är ett värderingsdrivet bolag som lägger stor vikt vid individens engagemang och förmågor. Under de senaste åren har vi utökat våra affärsområden och Särnmark erbjuder idag våra kunder personlig assistans över hela Sverige, ledsagar- och avlösarservice i Stockholms stad samt rehabilitering av patienter på den spanska solkusten. Vi har idag över 3500 engagerade medarbetare över hela Sverige och i Spanien, som varje dag levererar vårt löfte ”ett bättre liv” till våra kunder.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist är din huvudsakliga arbetsuppgift att via telefon, mail, fax, brev eller fysiska besök hantera all inkommande kommunikation. Du välkomnar besökare och kollegor till kontoret. I arbetsuppgifterna ingår att registrera fakturor, hantera posten, enklare administrativa arbetsuppgifter och ha god koll på personalmatsalen m.m. Din lyhördhet blir viktig vid uppföljning av avvikelser och informationslämning till chefer.
Dina egenskaper
För att lyckas och trivas i denna roll tror vi att du har en förmåga att bemöta kunder och kollegor på ett professionellt sätt med service i fokus. Du gillar när arbetstempot är varierande och hittar ständigt nya lösningar på problem som uppstår i arbetet. Ditt glada humör smittar av sig till kunder och kollegor och det engelska språket känner du dig bekväm i.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av arbete inom växeltelefoni, reception eller administration
• God datorvana
• Goda kunskaper i MS Office
• Lätt för att uttrycka dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Plus i kanten:
• Erfarenhet av bransch Personlig assistans
Omfattning och tillträde
Heltid 08:00-16:30, sommarvikariat.
Skicka in din ansökan
Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss. Läs gärna mer information på www.sarnmark.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74