Receptionist till Sectra HQ

Receptionist till Sectra HQ

Arbetsbeskrivning

Andas du servicekänsla och besitter initiativförmåga, struktur och ordning och reda ut i fingerspetsarna? Vill du ha en central roll i en organisation som bidrar till ett tryggare och friskare samhälle? Då är receptionist på Sectra kanske rätt för dig!


Sectra bidrar till ett friskare och tryggare samhälle genom att öka effektiviteten i sjukvården och stärka stabiliteten i samhällskritiska funktioner. Vi jobbar på marknader och med kunder där förtroende är en avgörande framgångsfaktor och där kundnöjdhet och kvalitet är vår högsta prioritet. Vårt sätt att skapa framgång är en stark företagskultur som fokuserar på kundnytta och medarbetare som brinner för att göra skillnad. Vi söker nu en receptionist till vårt huvudkontor i Linköping som kan vara med och bidra till den framgången genom fortsatt arbete för att bibehålla och stärka just den kulturen.


Som receptionist hos oss blir du i många bemärkelser ansiktet utåt och första kontakten för frågor och ärenden från såväl interna som externa parter. Då kontoret i Linköping agerar knytpunkten för en organisation med kontor i 14 länder och partners i mer än 60 länder är variationen stor och kontaktytorna många och av internationell karaktär vilket vidare skapar en intensiv och dynamisk arbetsmiljö. Mot denna bakgrund är det av största vikt att man känner en trygghet i de förväntningar på servicekänsla, kvalitet och flexibilitet som rollen och organisationen kräver.


Din roll kommer till stor del innebära:

Ansvara över receptionens växeltelefoni
Allmän service till interna och externa parter
Att ta emot och ankomstregistrera besökare
Kontakt med fastighetsägare, byggfirmor och andra leverantörer av underhåll- och servicetjänster
Enklare ekonomiadministration och posthantering
Ansvar över kontorets gemensamma ytor och konferenslokaler
Allmänt ägandeskap för kontorets trivsel




Vi anställer människor för vilka de är och för deras vilja och förmåga att lära. Vi kommer att prioritera rätt person för uppdraget framför erfarenhet och tidigare meriter. För denna roll ser vi det som centralt att du är servicemedveten och har en god förmåga att agera relationsbyggande. Det är även ett krav att du kan ta egna initiativ i olika frågor och har ett organiserat och strukturerat förhållningssätt i ditt arbete. Vi ser det även som viktigt att du utifrån rollens karaktär är social och positiv, kan agera proaktivt och har en riktigt ”doer-attityd”.


Ett stort plus är också om du har intressen utanför jobbet. Många av våra medarbetare flyger flygplan, idrottar, spelar instrument eller rider och vi ser mer än gärna att du blir en del av denna gemenskap eller kanske till och med introducerar oss till nya aktiviteter. Vi gillar att ha kul ihop!


För den här tjänsten har vi även följande krav:

Erfarenhet av att jobba serviceinriktat, kundorienterat eller på något sätt människonära
Att du obehindrat kan kommunicera i svenska och engelska både skriftligt och muntligt
B-körkort



Vi ser även detta som starka meriter:

Erfarenhet av liknande typ av roll
Kunskaper inom fler språk än ovan nämnda



Var vänlig bifoga ditt CV, personligt brev och betyg i din ansökan.





Tjänsten omfattar heltid med start så snart som möjligt.





Frågor


Om du har några frågor om det här jobbet, kontakta:


Stephanie Dahl, Project Manager Global Search, Stephanie.Dahl@sectra.com





Läs mer om hur det är att jobba på Sectra

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sectra
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 maj 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2022

Besöksadress

Kungsgatan 56
None

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024