OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för SHH Bostads räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Det är ett löpande uppdrag och tjänsten är på 75% med start 2 augusti.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Ryska Posten Bemanning söker för SHH Bostads räkning en receptionist till deras kontor i centrala Stockholm. SHH Bostad är ett rikstäckande fastighetsutvecklingsbolag som utvecklar prisvärda och funktionella fastigheter i Sveriges växande städer. Bolagets verksamhet omfattar hela kedjan från köp av mark för bostäder och samhällsfastigheter till försäljning av hyresrätter och bostadsrätter. SHH arbetar också med långsiktig förvaltning av samhällsfastigheter såsom vård- och omsorgsboende samt skolor.
Dina arbetsuppgifter i den här rollen är varierande och omfattar typiska receptionssysslor. I rollen kommer du att arbeta självständigt och agera som ansiktet utåt hos företaget, vilket innebär att du som person ska trivas med att ge service i världsklass. Du kommer även att förbereda inför möten och hålla snyggt och prydligt på kontoret. Vidare kommer du att tillhöra ett glatt gäng som gillar att hitta på aktiviteter tillsammans och där fredagsfikan är en stående punkt under veckan. Tjänsten är på 75% där arbetstiderna är belagda på vardagar mellan kl. 09:00 - 16.00, med start 2 augusti.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTERNA
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter:
Du kommer till exempel att:
Ta emot och välkomna besökare
Svara i växeln och hantera infomejlen
Post- och budhantering
Förbereda inför möten, konferenser och event
Kontakt med leverantörer, hyresvärdar och fastighetsskötare
Ansvara för företagets poolbilar och cyklar
Sköta beställningar av exempelvis kontorsmaterial, förbrukningsartiklar, datorer, luncher, fika m.m.
VI SÖKER DIG SOM
Tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter
Har B-körkort
Är någorlunda tekniskt kunnig då du ansvarar för att tekniken på kontoret ska fungera
Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
Har goda kunskaper i Officepaketet
Som person är du serviceinriktad, organiserad och en glädjespridare. Du är självgående, prestigelös och har ett öga för vad som behövs göras och kan ta egna initiativ. Vidare är du ansvarstagande och älskar att leverera den bästa servicen.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04