Receptionist till SHH Bostad

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för SHH Bostads räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Det är ett löpande uppdrag och tjänsten är på 75% med start 2 augusti.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.



OM TJÄNSTEN

Ryska Posten Bemanning söker för SHH Bostads räkning en receptionist till deras kontor i centrala Stockholm. SHH Bostad är ett rikstäckande fastighetsutvecklingsbolag som utvecklar prisvärda och funktionella fastigheter i Sveriges växande städer. Bolagets verksamhet omfattar hela kedjan från köp av mark för bostäder och samhällsfastigheter till försäljning av hyresrätter och bostadsrätter. SHH arbetar också med långsiktig förvaltning av samhällsfastigheter såsom vård- och omsorgsboende samt skolor.

Dina arbetsuppgifter i den här rollen är varierande och omfattar typiska receptionssysslor. I rollen kommer du att arbeta självständigt och agera som ansiktet utåt hos företaget, vilket innebär att du som person ska trivas med att ge service i världsklass. Du kommer även att förbereda inför möten och hålla snyggt och prydligt på kontoret. Vidare kommer du att tillhöra ett glatt gäng som gillar att hitta på aktiviteter tillsammans och där fredagsfikan är en stående punkt under veckan. Tjänsten är på 75% där arbetstiderna är belagda på vardagar mellan kl. 09:00 - 16.00, med start 2 augusti.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.



ARBETSUPPGIFTERNA

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter:

Du kommer till exempel att:

Ta emot och välkomna besökare

Svara i växeln och hantera infomejlen

Post- och budhantering

Förbereda inför möten, konferenser och event

Kontakt med leverantörer, hyresvärdar och fastighetsskötare

Ansvara för företagets poolbilar och cyklar

Sköta beställningar av exempelvis kontorsmaterial, förbrukningsartiklar, datorer, luncher, fika m.m.



VI SÖKER DIG SOM

Tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter

Har B-körkort

Är någorlunda tekniskt kunnig då du ansvarar för att tekniken på kontoret ska fungera

Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat

Har goda kunskaper i Officepaketet



Som person är du serviceinriktad, organiserad och en glädjespridare. Du är självgående, prestigelös och har ett öga för vad som behövs göras och kan ta egna initiativ. Vidare är du ansvarstagande och älskar att leverera den bästa servicen.



ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juli 2021
  • Ansök senast: 1 augusti 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024

20 december 2024