Receptionist till Sodexo!

Receptionist till Sodexo!

Arbetsbeskrivning

Är du en dynamisk och serviceinriktad person som älskar att ha många bollar i luften? Då har vi drömjobbet för dig! Vi söker just nu en engagerad medarbetare till vårt livliga servicecenter. Här får du chansen att vara en central del i vår verksamhet, där ingen dag är den andra lik och varje besökare får känna sig som en VIP. Sodexo är ett globalt företag som erbjuder tjänster inom mat och catering, fastighetsskötsel, och supporttjänster. De tillhandahåller måltidsservice för företag, skolor, sjukhus och andra institutioner samt hanterar städning, säkerhet, reception och andra anläggningsrelaterade tjänster. De söker nu en receptionist som ska få sköta det daglia arbetet inom service, växel och reception till en bank. Vi tillämpar löpande urval så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Som vår nya stjärna i servicecentret kommer du att ansvara för att säkerställa att alla våra 400-500 veckovisa ärenden hanteras smidigt och effektivt genom systemet Service Now. Du kommer att rotera mellan olika arbetsstationer – från receptionen till växeln och olika områden i byggnaden – vilket innebär att du aldrig behöver oroa dig för enformighet. Varje arbetsdag blir ett äventyr fyllt av utmaningar och möjligheter att göra skillnad.

Vi värdesätter höga nivåer av kundservice och strävar efter att varje besökare ska känna sig sedd och välkommen. Med din naturliga förmåga att skapa en hotellkänsla genom ditt bemötande och din professionalitet, kommer du att bli en ovärderlig del av vårt team. Här handlar det om att vara prestigelös och hjälpsam – vi gör allt tillsammans, från att lösa komplexa ärenden till att torka upp spilld kaffe.

För att passa i denna roll bör du ha erfarenhet från serviceyrket och en utpräglad förmåga att hantera stress utan att tappa fokus. Din strukturerade och organiserade arbetsstil, tillsammans med din kapacitet att ta emot och agera på feedback, kommer att hjälpa dig att blomstra hos oss. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan en plats där du kan växa och utvecklas i en miljö som värdesätter initiativ och ägarskap.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera kundärenden i Servicenow
* Upprätthålla en hög servicenivå
* Ansvara för växeln
* Hantera receptionen och säkerställa en god arbetsmiljö


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av att arbeta med service
- Är strukturerad
- Är van att arbeta i ett högt tempo och är stresstålig
- Är obehindrad i både svenska och engelska

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av att arbeta inom reception eller kundtjänst
- Erfarenhet av Servicenow

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Serviceinriktad
- Prestigelös
- Stresstålig

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juli 2024
  • Ansök senast: 24 augusti 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


15 november 2024

Administratör

Administratör

13 november 2024