OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning dig som är glad och serviceinriktad och vill arbeta som receptionist!
Tjänsten innebär att du kommer att vara ansiktet utåt för företaget och den som först möter alla besökare och kunder. Som receptionist ligger ditt största fokus i att vara behjälplig för såväl besökare och kunder som företagets interna personal. I denna tjänst är det viktigt att du trivs med att ge förstklassig service och alltid strävar efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:
- Ta emot besökare
- Svara i telefon och på mail
- Hantera inkommande bud
- Ansvara för att besöksytorna är fräscha och representativa
- Ta emot och sortera post
- Ha kontakt med leverantörer
- Hantera och tillverka passerkort
- Hantera diverse administrativa uppgifter
Vem är du?
Vi söker dig som gillar att stå i centrum. Vi ser gärna att du har erfarenhet av servicearbete sedan tidigare exempelvis inom kafé, butik, restaurang och/eller hotell. Störst vikt lägger vi dock vid din personlighet. Du är serviceminded och gillar att ge det lilla extra i varje möte med en besökare, kund, kollega eller leverantör. Du behöver ha förmågan att förmedla ett trevligt intryck även i pressade situationer samt att kunna omprioritera efter behov. För att passa i rollen behöver du därför vara lyhörd, utåtriktad och öppen.
Du måste ha goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Du har gått ut gymnasiet, har goda datorkunskaper och har arbetat i olika affärssystem.
Mer om tjänsten
Anställningen är tillsvidare med sex månaders provanställning. Detta är en heltidsanställning och arbetstiderna är kontorstider måndag-fredag. Arbetsplatsen är belägen i Solna och start är omgående.
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.
Varför jobba på Andara Professionals?
Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.
Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.
Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.
Varmt välkommen med din ansökan!