OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha ett omväxlande och spännande arbete som receptionist? Tycker du om att möta nya människor och ge god service kan det vara just dig vi söker!
Dina arbetsuppgifter
Du kommer få möjligheten att utveckla en befintlig roll där du ansvarar för att anpassa tjänsten utifrån administrativa projekt och behov samt bidra med kreativa idéer som skapar en god trivsel på kontoret. Rollen som receptionist innebär ett övergripande ansvar över receptionen och kontoret.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att
• Ta emot, och omhand om, besökare
• Boka möten och förbereda konferensrum – för både fysiska och virtuella möten och events
• Boka och förbereda catering och dylikt till möten och events
• Assistera med teknisk support för möten som kräver digitala inslag
• Hantera bud samt post till och från kontoret
• Ansvara för telefonväxel
• Hålla rent och snyggt i allmänna utrymmen
• Diverse inköp
• Övriga administrativa arbetsuppgifter för att underlätta och möjliggöra den dagliga verksamheten
Vem är du?
Vi söker dig med några års arbetslivserfarenhet från en liknande roll och som vill utvecklas administrativt. Du är strukturerad, ansvarstagande och har en naturlig fallenhet för service. Du tar ett stort ägandeskap över dina arbetsuppgifter och vill utveckla en funktion som du ser långsiktigt på. För att trivas i tjänsten bör du vara positiv, glad och utåtriktad. Du trivs i rollen som företagets ansikte utåt. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift samt goda kunskaper i Officepaketen.
Du erbjuds
En varierad och spännande tjänst hos vår kund som arbetar inom läkemedelsindustrin. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du kommer vara anställd på Jurek och arbeta hos vår kund som är belägen i Solna. Det är ett heltidsuppdrag som förväntas starta omgående i en tillsvidareanställning med provanställning under 6 månader. För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef felicia.pettersson@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Sökord: reception, receptionist, office manager, kontorsansvarig, administration
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52