OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker en serviceinriktad receptionist på deltid, till uppdrag i Lund!
Tjänsten
Tjänsten som receptionist är en visstidsanställning på deltid mån-fre kl. 1045-1445 med start 11/8 tom 19/12. Det är viktigt att du kan arbeta hela denna period.
Arbetsuppgifter
I tjänsten som receptionist har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Ta emot inkommande samtal
• Ta emot besökare
• Mailhantering
• Posthantering, samt en del dokumentation förekommer
Kvalifikationer
För att passa i tjänsten som receptionist ser vi följande bakgrund som lämplig:
• Gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av service
• Goda kunskaper i Engelska
För vår kund är dina personliga egenskaper det avgörande. Deras kunder och besökare ska få ett trevligt bemötande och omhändertagande. Det är viktigt att du är motiverad, har rätt inställning till jobbet, är serviceminded och göra det lilla extra.
Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719