Receptionist till spännande företag i Skövde

Receptionist till spännande företag i Skövde

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceminded person som gillar när det händer mycket och när du får serva både kunder och kollegor i olika ärenden? Om ja – då ska du söka tjänsten som Receptionist!

Om rollen
I rollen som Receptionist kommer du hantera olika ärenden och förfrågningar från såväl kollegor som befintliga och kommande kunder. Du kommer ha kontakt med många olika parter och även vara i kontakt med andra företag. Tjänsten passar dig som vill ha en varierad arbetsdag och trivs med att jobba i varierat tempo och med olika arbetsuppgifter.

Exempel på arbetsuppgifter:
•Visst ansvar för hemsidan
•Felanmälan
•Service
•Ta emot kunder i reception och hjälpa dem
•Visst ansvar för företagshotellet
•Fungera som kontorsstöd

Din profil
För att lyckas i rollen som Receptionist tror vi att du har ett stort intresse för att serva och hjälpa såväl kollegor, kunder som övriga parter och företag. Du är företagets ansikte utåt och brinner för att kunna erbjuda en så god service som möjligt. Vidare tror du att du har ett gott ordningssinne och kan hålla koll på flera olika arbetsuppgifter.

Skallkrav för tjänsten:
•Erfarenhet från servicebranschen
•God datavana – Word/Excel
•Erfarenhet från arbete i olika IT-system
•Svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande för tjänsten:
•B-körkort

Om företaget
Information om företaget ges vid intervjutillfället.

Hur du ansöker
För att söka tjänsten som Receptionist, vänligen ansök via Framtiden.com. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Lisa Hannerz: lisa.hannerz@framtiden.com alt. 073–5168995. Vi arbetar med löpande urval, därför är du välkommen in med din ansökan redan idag!

Om Framtiden AB
På Framtiden strävar vi efter att alla anställda skall känna magi på jobbet! Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag och vi drivs av att göra skillnad i människors liv. Som konsult är du viktig för oss och vi värdesätter din trygghet högt. Därför omfattas alla våra tjänster av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, försäkring, lön, pension, sjukfrånvaro m.m.

Inledningsvis kommer du vara anställd som konsult via Framtiden och uthyrd till kundföretaget. Därefter har du mycket goda möjligheter att anställas direkt hos kundföretaget.

Villkor
Startdatum: ASAP/Enligt ö.k.
Placeringsort: Skövde, on-sight
Arbetstider: Mån-fre
Omfattning: Heltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2024
  • Ansök senast: 29 juli 2024

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024