OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning dig som är glad och serviceinriktad och vill arbeta som receptionist.
Tjänsten innebär att du kommer att vara ansiktet utåt för företaget och den som först möter alla besökare och kunder. Som receptionist ligger ditt största fokus i att vara behjälplig för såväl besökare och kunder som företagets interna personal. I denna tjänst är det viktigt att du trivs med att ge förstklassig service och alltid strävar efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:
- Ta emot besökare
- Svara i telefon och på mail
- Hantera inkommande bud
- Ansvara för att besöksytorna är fräscha och representativa
- Ta emot och sortera post
- Ha kontakt med leverantörer
- Hantera och tillverka passerkort
- Hantera diverse administrativa uppgifter
Vem är du?
Vi söker dig som gillar att stå i centrum. Vi ser gärna att du har erfarenhet av servicearbete sedan tidigare exempelvis inom kafé, butik, restaurang och/eller hotell. Störst vikt lägger vi dock vid din personlighet. Du är serviceminded och gillar att ge det lilla extra i varje möte med en besökare, kund, kollega eller leverantör. Du behöver ha förmågan att förmedla ett trevligt intryck även i pressade situationer samt att kunna omprioritera efter behov. För att passa i rollen behöver du därför vara lyhörd, utåtriktad och öppen.
Du måste ha goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Du har gått ut gymnasiet, har goda datorkunskaper och har arbetat i olika affärssystem.
Mer om tjänsten
Anställningen är tillsvidare med sex månaders provanställning. Detta är en heltidsanställning och arbetstiderna är kontorstider måndag-fredag. Arbetsplatsen är belägen i Stockholm City och start är omgående.
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår Konsultchef Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.