Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en receptionist till bank i Stockholm City för ett uppdrag om cirka 1-3 månader. Detta är rollen för dig som brinner för service och som vill arbeta med varierade arbetsuppgifter på ett arbetsplats där personalen trivs!🌟🚀
OM TJÄNSTEN
I rollen som receptionist är den röda tråden att säkerställa riktigt god service till besökare. Detta innefattar arbete i reception men även i konferensytorna. Du är en spindel i nätet och hjälper till där det behövs - din dag är väldigt varierande och bestäms utifrån dagens behov.
Du kommer att jobba på plats på kontoret i centrala Stockholm, dagtid måndag till fredag. Du ansvarar för att vara välkomnande för besökare och ge dem den hjälp och service de behöver. Vidare hanterar du post, administrerar passerkort, bokar mötes- och konferensrum samt ser till att dessa är i toppskick. Du kan även exempelvis få assistera och säkerställa att enklare teknik samt möblering är i ordning inför möten.
Anledningen till det flexibla behovet om 1-3 månader är en pågående rekryteringsprocess, där banken behöver säkerställa att de har någon på plats tills rekryterignen är klar.
Innan anställning kommer vi att kontrollera ett utdrag ur belastningsregistret så beställ det gästa i samband med att du söker rollen för att effektivisera processen om du skulle gå vidare!
VI SÖKER DIG SOM
- Språk: Flytande i svenska i tal och skrift och kan kommunicera på engelska för att kunna ta emot och ge besökare av olika nationaliteter ett gott bemötande
- Är tillgänglig omgående i januari för uppdragsstart
- Har erfarenhet av kundservice och god förståelse för kundbemötande - du brinner för att göra det lilla extra
Det är meriterande om du har
- Arbetat i reception redan tidigare för att snabbt kunna komma in i rollen
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Vi letar efter dig som är en team-player och har öga för detaljer. En stark serviceinriktad attityd är viktig, och din förmåga att bemöta människor på ett glatt och tillmötesgående sätt är avgörande. Vi värdesätter prestigelöshet och initiativtagande!
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231