OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Strandpiren är Hudiksvalls nyaste hotell, vilket är beläget på stans bästa läge - vid havet längs med strandpromenden i Hudiksvalls hamn.
Hotellet har 28st rum, vilket motsvarar en kapacitet av ca 56gäster.
Hotellet är öppet alla dagar året runt och sommartid är det fullfart med såväl hotellgäster, båtgäster, matgäster och bargäster.
Läs mer om oss på www.strandpiren.se.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en receptionist som tillsammans med oss vill göra sitt allra bästa för våra gäster. I den dagliga verksamheten är det du som ansvarar för mottagande och registrering av hotell- och konferensgäster, administrativa uppgifter så som bokningar, betalning och planering av beläggning.
Du svarar på inkommande förfrågningar över såväl mail som telefon, hanterar och bokar konferenser samt agerar konferensvärd/värdinna vid tillfället för konferensen.
Vidare ser du alltid till och säkerställer att våra gäster får den service som dem skall ha samt följer upp efter deras besök att dem haft en bra vistelse hos oss på Strandpiren.
Din profil
Som person har du en positiv attityd, är driven och flexibel samt van vid att ta eget ansvar. Du hanterar stressiga situationer med ett leende. Vidare är du en glädjespridare som tycker att god service inte bara är viktigt utan även roligt. Dessutom värdesätter du att du och dina medarbetare har kul tillsammans och trivs på jobbet.
Att du har en känsla och förståelse för värdskap och brinner för mötet med gästen kommer att göra dig framgångsrik i rollen. Goda språkkunskaper i svenska och engelska både i tal och i skrift är ett krav.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande utmaningar sedan tidigare, ett plus är om du arbetat med bokningssystemet Sirvoy eller liknande. Krav att du har god datorvana.
Arbetstiden varierar med dag- och kvällspass som är förlagd både vardag och helg.
Tjänsten är ett föräldravikariat på två år med eventuell möjlighet till förlängning. Strandpiren samarbetar med Clockwork för detta uppdrag vilket betyder att du inledningsvis blir anställd av Clockwork i 6 månader för att därefter bli anställd av Strandpiren.
Ansökan
Vi arbetar löpande med intervjuer och tillsättningar, ansök därför redan idag.
Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt stora chanser att påverka såväl arbetssituation som din personliga utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.
För mer information eller vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta Konsultchef Nathalie Jonsson via mail, nathalie.jonsson@clwork.se eller telefon 070 – 821 53 59.
Vi ser fram emot din ansökan!
Sök tjänsten via: www.clockworkpersonal.se/lediga-jobb