Receptionist till Swedbank i Stockholm

Receptionist till Swedbank i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vill du vara ansiktet utåt i en strukturerad och professionell miljö? Sök uppdraget som receptionist till Swedbanks huvudkontor!

Brinner du för att leverera god kundservice och dessutom är en fena på administration? På Swedbanks huvudkontor i Sundbyberg kommer du axla en receptionist-roll i kombination med rollen som konferernsvärdinnna. Så lockas du av varierande arbetsuppgifter - allt från att ta emot besökare till att bistå med hjälp vid möten / konferenser - är detta ett perfekt uppdrag för dig till hösten. Läs mer här och sök idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

På Swedbanks huvudkontor i Sundbyberg kommer du rakt in i hjärtat av organisationen och du får en bred och administrativ roll med många kontaktytor i en professionell och hjärtlig miljö. Med ett professionellt bemötande och ett effektivt arbetssätt kommer du bli en uppskattad resurs i deras reception. 

Då detta är ett bemanningsuppdrag blir du anställd av TNG och arbetar som konsult hos vår kund. Självklart omfattas du av kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.

 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som receptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara:

• ta emot externa besökare
• boka och sköta konferensrum
• ordna med passerkort till externa besökare
• administration vad gäller mötesbokningar, interna förfrågningar av olika slag, register etc
• svara på inkommande mail och telefonsamtal 

 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer arbeta som konsult via oss på TNG. Och givetvis omfattas du av anställningstrygghet genom bland annat kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.

Uppdraget är tänkt att starta 1 september 2021 och pågå fram till 31 december 2021. Arbetstiden är förlagd vardagar mellan 07.00- 07.30 men kan vara uppdelad i olika pass, t.ex. 07.00-15.30 eller 09.00-17.30. Swedbanks trevliga huvudkontor ligger i Sundbyberg.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet ifrån reception med administrativa inslag och att du brinner för att ge service på hög nivå. Du är självgående och lösningsorienterad med hög professionalism och integritet. Din förmåga att prioritera bland uppgifter är god och du strävar alltid efter att ligga steget före för att underlätta för andra. Du tar dig an varierande uppgifter med en positiv inställning och du anpassar dig efter person samt situation.

Du har goda kunskaper i Office 365, samt är flytande i svenska i både tal och skrift.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juli 2021
  • Ansök senast: 11 augusti 2021

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


9 oktober 2024

4 oktober 2024

4 oktober 2024