OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba i receptionen på ett företag med en grymt bra "vi-känsla" som hela tiden har personalens bästa i fokus? Då kan du fortsätta läsa!
OM TJÄNSTEN
Vår kund är placerad i centrala Göteborg med bra förbindelser. Med spårvagnen som går utanför tar du dig enkelt till både korsvägen och centralstationen.
Du som kommer att trivas här är prestigelös och hjälper gärna till där det behövs. Du möter dina kollegor och övriga besökare med ett leende och levererar alltid en förstklassig service.
Arbetsuppgifterna är varierande och framförallt är du företagets ansikte utåt och bland det första man möts av när man går in genom entrén!
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
* Bemanna receptionen
* Visst administrativt arbete
* Ta emot besökare
* Boka interna möten
* Mail- och posthantering
VI SÖKER DIG SOM
* Tidigare arbetat med service i någon form
* Har en avslutad gymnasial utbildning
* Är obehindrad i både svenska och engelska då dessa språk används i både tal och skrift dagligen
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av receptionistarbete.
Som person är du:
* Serviceminded
* Kommunikativ
* Relationsskapande
Övrigt:
* Start: omgående/enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid, konstorstider
* Arbetstider: 8-17
* Placering: Centrala Göteborg
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231