Receptionist till Tobii

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider, måndag-fredag 08-17
Placering: Karlsrovägen 2D, Danderyd (Mörby centrum)
Startdatum: Så snart som möjligt
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (löpande konsultuppdrag)

VILKA ÄR TOBII?

Sedan starten 2001 har Tobii (https://corporate.tobii.com/sv) växt från en liten svensk startup till en världsledande aktör inom eyetracking-teknologi. Bolagets grundades med ambitionen att bidra till en bättre framtid genom teknik som förstår människans uppmärksamhet och intention, ett koncept som kallas attention computing. Tobiis teknik används idag inom en mängd olika sektorer som medicinsk forskning, bilindustrin och spelindustrin. Denna teknik bidrar till diagnos- och behandlingsstrategier, möjliggör kommunikation för de med begränsad rörlighet, förbättrar trafiksäkerheten och förhöjer spelupplevelser.

Globalt arbetar omkring 600 "Tobiianer" varav cirka 450 på kontoret i Danderyd. I rollen som receptionist blir du en del av Office & Facility-teamet. Tjänsten är på heltid under kontorstider och du förväntas vara på plats på kontoret dagligen. Då nuvarande receptionist ska börja studera till hösten söker vi nu hennes ersättare. Behovet är brådskande och vi söker därför i första hand dig som är tillgänglig omgående.

HUR SER EN VANLIG DAG UT?

Som receptionist är ditt ansvar att se till så den dagliga driften på kontoret hanteras på bästa sätt samtidigt som du bidrar till trivsel och att den goda stämningen upprätthålls. Dina arbetsdagar är omväxlande och du kommer behöva hantera flera arbetsuppgifter parallellt.

Dina arbetsuppgifter innefattar huvudsakligen:

- På ett representativt och professionellt sätt ta emot och välkomna besökare
- Se till så säkerhetsrutiner följs vad gäller in- och utcheckning av både anställda och externa besökare
- Hantera inkommande mail samt telefonväxel
- Sköta posthanteringen, ta emot bud och leveranser
- Ansvara för inköp av kontorsmaterial, blommor, fika etc.
- Vara behjälplig vid nyanställningar; visa runt på kontoret, fixa med passerkort, parkeringstillstånd, personliga skåp, nycklar etc.
- Ansvara för felanmälningar och kontakt med fastighetsskötare
- Hantera matbeställningar och ställa i ordning samt plocka undan vid frukostar, fika och luncher


Fler arbetsuppgifter än ovan kan förekomma och därför är det av stor vikt att du som söker är flexibel och prestigelös med vilja att hjälpa till där det behövs!

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som är engerad, serviceminded ut i fingerspetsarna och som har ett utpräglat ordningssinne. Du är social, orädd och trivs i en roll med många kontaktytor. Då du arbetar ihop med andra funktioner internt är det viktigt att du har god samarbetsförmåga och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen behöver du vara en problemlösare som kan ta egna initiativ och självständigt driva ditt arbete framåt.

Du som söker uppfyller nedan krav:

- Några års arbetslivserfarenhet från ett serviceyrke. Vi ser med fördel att du har tidigare erfarenhet från reception eller motsvarande.
- God datorvana och självgående i Office-paketet.
- Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.


För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter på sikt och därför ser vi att du som söker ser dig själv långsiktigt i rollen.

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
- Rekryteringsprocessen består av en kortare telefonscreening, en kompetensbaserad djupintervju, referenstagning och därefter ytterligare intervju på plats hos vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inte Bara Post Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 augusti 2023
  • Ansök senast: 11 februari 2024

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024