Receptionist till trivsamt företag i norrort

Arbetsbeskrivning

Gillar du att möta kunder och leverantörer med ett leende i telefon? Trivs du med att jobba självständigt och alltid leverera service i toppklass? Trivs du i en varierande roll?


Då har vi på SJR tjänsten för dig!


SJR söker för kunds räkning en receptionist till deras reception och du kommer att vara deras ansikte utåt. Kunden har sitt kontor i Sollentuna och du välkomnas till ca 45 st härlig kollegor.

Tjänstebeskrivning
Du kommer att ha en viktig och central funktion till kundens professionalism, service samt den allmänna trivseln på deras kontor. Du kommer att ansvara för receptionen och i dina arbetsuppgifter ingår bl.a.

- Huvudansvar för reception och växel, svara i telefon samt ta emot besökare

- Inköp av kontorsmaterial, trycksaker, reklamartiklar och diverse till kontoret

- Användarsupport för telefonväxel mot kontoret

- Administration av exempelvis mobilabonnemang, nya och ändringar

- Övergripande ansvar för att kontoret i helhet är representativt och allmänt inbjudande

- Ansvarig för kontorets posthantering

- Registrera och kontera reseräkningar och leverantörsfakturor


I tjänsten ingår även att man är behjälplig till kollegorna med t.ex. kopiering av papper, bokning av konferensrum och ett fåtal resor. Du kommer även sköta en liten del av faktureringen som scanning och skicka ut fakturorna.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har ekonomisk gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av liknande servicefunktion, gärna inom reception. För att trivas och komma till din rätt så tror vi att du sprider glädje omkring dig, är engagerad och van att ta mycket eget ansvar. Du är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska.

För att trivas hos kunden är du driven, ser vad som behöver göras och tycker om att lösa alla situationer som kan tänkas uppkomma. Du är prestigelös och har ett behagligt sätt. Du är ordningsam och van vid att själv strukturera upp din dag. I denna tjänst sitter du själv och arbetsbördan är varierande från dag till dag.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med start omgående och 1 år fram åt med anställning hos SJR. Därefter finns det stor chans till förlängning. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anette Skantz, 08-40755 66

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 29 maj 2018

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024