OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Ubisofts räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start 23 augusti. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN:
Vi söker nu en serviceinriktad receptionist till vår kund Ubisoft som är en spelutvecklare och speldistributör. Ubisoft är ett världsledande internationellt spelbolag i tillväxtfas. Företaget grundades 1986 och huvudkontoret är beläget i Frankrike. Ubisoft erbjuder spel inom flera olika kategorier så det finns något som tilltalar alla. Kontoret i Stockholm är beläget centralt i stora och moderna lokaler.
I rollen som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som förekommer i en reception. Du kommer bland annat att vara ansiktet utåt, svara i telefon, boka resor samt arbeta med övriga administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med kontorets Office Coordinator och Office Teamet. Tjänsten är på heltid och löper tillsvidare med arbetstiderna klockan 08.00-17.00 måndag - fredag. Startdatum för tjänsten är 23 augusti. Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i toppklass och som söker en långsiktig tjänst.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER:
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
Ta emot och välkomna besökare
Ansvara för att extern personal signerar sekretessavtal
Växel- och mailhantering
Förbereda inför möten och konferenser
Resebokningar
Kontakt med leverantörer
Hantera beställningar av exempelvis luncher och fika
Se till att det är snyggt och rent på kontoret
Administrativa uppgifter som exempelvis uppdatera listor och dokument
Vara delaktig i onboarding-processer
VI SÖKER DIG SOM:
Har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter
Har en bakgrund inom servicebranschen
Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
Har goda kunskaper i Officepaketet
Som person är du social, initiativtagande och lösningsorienterad. Du är organiserad, kommunikativ och har ett öga för detaljer. En självklarhet är att du är serviceinriktad och prestigelös. Vidare är du en öppen person som bidrar med god energi och trivs med att agera ansiktet utåt.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04