Receptionist till Ubisoft

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag - fredag klockan 08.00 - 17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Löpande konsultuppdrag

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Vi söker nu en serviceinriktad receptionist till vår kund Ubisoft som är en spelutvecklare och speldistributör. Ubisoft är ett världsledande internationellt spelbolag i tillväxtfas. Företaget grundades 1986 och huvudkontoret är beläget i Frankrike. Ubisoft erbjuder spel inom flera olika kategorier så det finns något som tilltalar alla. Kontoret i Stockholm är beläget centralt i stora och moderna lokaler.

DIN ROLL:

I rollen som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som förekommer i en reception. Du kommer bland annat att vara ansiktet utåt, svara i telefon, boka resor samt arbeta med övriga administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med kontorets Office Coordinator och Office Teamet. Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i toppklass och som söker en långsiktig tjänst.

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

- Ta emot och välkomna besökare

- Ansvara för att extern personal signerar sekretessavtal

- Växel- och mailhantering

- Förbereda inför möten och konferenser

- Resebokningar

- Kontakt med leverantörer

- Hantera beställningar av exempelvis luncher och fika

- Se till att det är snyggt och rent kring receptionsområdet

- Administrativa uppgifter som exempelvis uppdatera listor och dokument

- Vara delaktig i onboarding-processer



VEM ÄR DU?

Som person är du social, initiativtagande och lösningsorienterad. Du är organiserad, kommunikativ och har ett öga för detaljer. En självklarhet är att du är serviceinriktad och prestigelös. Vidare är du en öppen person som bidrar med god energi och trivs med att agera ansiktet utåt.

- Du har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter

- Du har en bakgrund inom servicebranschen

- Du kan prata och skriva svenska och engelska flytande

- Du har goda kunskaper i Officepaketet

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 mars 2022
  • Ansök senast: 10 april 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


2 oktober 2024