OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en erfaren och flexibel receptionist. Du har minst 1 års erfarenhet av yrket.
Din profil
Som person har du en mycket god förståelse för betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande och ger gärna det lilla extra till människor runt omkring dig.
Du ska även ha slutfört 3-årigt gymnasium samt formulerar dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska.
Vidare är du ansvarsfull och du har en god samarbetsförmåga och servicekänsla samt utför alltid ditt arbete med fokus på kvalitet.
Känner du att detta stämmer in på dig?
Om företaget
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en serviceminded och erfaren receptionist för ett längre uppdrag hos våra företagskunder. I din roll som receptionist är du ambulerande, vilket betyder att du blir upplärd på olika företagsreceptioner och blir bokad efter behov som uppstår. Det krävs att du är flexibel och kan arbeta med kort varsel.
Timmarna är förlagda vardagar mellan 07.45-16.45. För att kvalificera till denna tjänst krävs det att du kan arbeta samtliga dagar och tider och har en annan huvdsaklig sysselsättning, ex studerar, arbetar helger.
Om oss
BemanningsKontoret är ett bemanning och rekryteringsföretag och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Du söker tjänsten tillsammans med ett uppdaterat CV och urval sker löpande.
Välkommen med din ansökan som mejlas till info@bemanningskontoret.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson