Receptionist till vår bemanningspool

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en erfaren och flexibel receptionist. Du har minst 1 års erfarenhet av yrket.

Din profil

Som person har du en mycket god förståelse för betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande och ger gärna det lilla extra till människor runt omkring dig.

Du ska även ha slutfört 3-årigt gymnasium samt formulerar dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska.
Vidare är du ansvarsfull och du har en god samarbetsförmåga och servicekänsla samt utför alltid ditt arbete med fokus på kvalitet.

Känner du att detta stämmer in på dig?


Om företaget

Vi växer!
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en serviceminded och erfaren receptionist för ambulering hos våra företagskunder.
Timmarna är förlagda vardagar mellan 07.45-16.45. För att kvalificera till denna tjänst krävs det att du har en annan huvdsaklig sysselsättning, ex studerar, arbetar helger.

Du söker tjänsten tillsammans med ett uppdaterat CV och urval sker löpande.

Välkommen med din ansökan som mejlas till info@bemanningskontoret.se


Om oss

BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 9 september 2016

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024