OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge bra service, har god datorvana och vill vara ansiktet utåt för vår kund i centrala Stockholm? Då kan detta uppdrag vara rätt för dig. Läs mer och sök redan idag!
Om uppdraget
Bemannia söker nu en receptionist till vår kund i centrala Stockholm med start 30 augusti till 22 december med chans till förlängning. Arbetet utförs i kundens lokaler under vardagar med arbetstid 7.30-16.00 respektive 08.15-16.45.
Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer du att arbeta i receptionen och ta emot anställda och besökare. Du kommer att ta emot samtal med förfrågningar om journaluppgifter och kontaktuppgifter till rätt mottagare samt ta emot felanmälningar. Rollen innebär även ansvar för kontorets miljö, varubeställningar och påfyllnad av varor och kontorsmaterial.
Exempel på andra arbetsuppgifter:
- Bokning av verksamhetsbilar och registrering av parkeringarna i huset
- Säkerställa att verksamhetsbilarna besiktigas, servas och att eventuella skador åtgärdas samt att de regelbundet tvättas in och utvändigt.
- Kontroll och påfyllning av kopiatorer samt eventuell inrapportering av kopiatorernas mätarställning till leverantör
- Kontroll av teknisk utrustning i mötesrum samt vara behjälplig med tekniska frågor i mötesrummen
- Enklare reparationer och byte av föremål som är trasiga
- Ställa i ordning mötesrummen och kontorsutrymmet inför större möten
- Ge behörighet för inpassering i lokalerna och lämna ut reservkort för behörigheter
Dina kvalifikationer
- Godkänd gymnasieexamen
- Erfarenhet av liknande arbete
- God datorvana
- Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
Vidare är det viktigt att du tycker om att arbeta i högt tempo, ge bra service till både kunder och andra anställda, trivs med att vara självgående och gillar att ta eget initiativ.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 010
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson