Receptionist till vår kund i Trollhättan

Receptionist till vår kund i Trollhättan

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en driven och engagerad receptionist till GKN's verksamhet på Innovatum District i Trollhättan. Är du en person som brinner för service och att göra det lilla extra för både besökare och kollegor? Välkommen med din ansökan!

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att vara ansiktet utåt både för GKN och övriga verksamheter i huset samt ha ett övergripande ansvar över receptionen och de uppgifter som finns där. Du kommer att ingå i ett team om 4 personer där du och övriga i teamet även hjälper till och ansvarar för olika större event och aktiviteter kopplat till kundverksamhet. Tjänsten bedrivs inom ramen för en integrerad servicelösning där du utöver ditt ansvarsområde också förväntas vara behjälplig inom andra områden inom verksamheten.

Exempel på arbetsuppgifter som ingår:

• Ta emot, välkomna, informera och vägleda besökare såväl som kollegor på GKN och övriga hyresgäster i huset
• Ta hand om inkommande samtal
• Hantera behörigheter
• Koordinera både stora och små möten med eventuell mat och dryck samt se till att konferenslokalerna är iordningställda

Du kommer även att vara kontaktperson för frågor som rör som t.ex. lokalvård, friskvård, kaffe, blommor och liknande. Viss hantering av företagets fordon ingår, samt även ansvar för kontorsmaterial, post och pakethantering och övriga administrativa arbetsuppgifter.

Din profil
Vi söker dig med erfarenhet av motsvarande arbete inom reception, konferens eller liknande och som motiveras av att ge riktigt bra personlig service. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och har en vilja att leverera i världsklass. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska och gärna ytterligare något språk. Kanske har du exempelvis arbetat eller studerat utomlands eller i en internationell miljö och därigenom pratar flera språk.

Som person är du ordningsam och noggrann med ett gott humör och prestigelös inställning. Du har en mycket hög servicenivå och förmågan att behålla lugnet i stressiga situationer. Vi ser också att du har relevanta IT-kunskaper för reception samt vana av kontakt med leverantörer.

Körkort är ett krav.

Ansökningsförfarande
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos oss på Skill. Vi går igenom ansökningar löpande så vänta inte med att söka. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johan Zizala, 0721-43 93 42 / johan.zizala@skill.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Om oss
Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av rekrytering och bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. Vårt fokus är att matcha talanger med företag i utveckling men även att hitta och skapa framtidens arbetskraft. Vi är ett nav för talanger i olika åldrar, med olika erfarenheter och skills som vill ta nästa steg. A talent hub, helt enkelt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024

3 oktober 2024