Receptionist till vårdenhet i centrala Stockholm

Receptionist till vårdenhet i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Beskriver du dig själv som flexibel och serviceinriktad med ett intresse för digitalisering? Just nu söker vår kund en receptionist med start omgående till en av deras enheter inom vården. Som receptionist på en av vår kunds enheter är du spindeln i nätet gentemot kollegorna och ansiktet utåt gentemot patienterna. Att du gillar att ge service och tycker om att arbeta med människor ser vi som en självklarhet och vi önskar att du har en välutvecklad förmåga att ge både patienter och kollegor bästa tänkbara service och bemötande. Om detta låter som någonting för dig är du varmt välkommen med din ansökan redan idag! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som receptionist tar hand om din enhet med allt vad det innebär, från att hjälpa kollegorna med administrativa uppgifter till att fylla lediga tider, boka om patienter samt hantera patientförfrågningar via telefon och andra kanaler. Under vintern införs självincheckningsterminaler (QCruncher) på alla enheter samt att patientkontakt börjar skötas via asynkron chatt. 


Tjänsten innefattar sedvanliga receptionsuppgifter på en mottagning, såsom:
Ta emot och kassaregistrera patienter
Boka sjukresor
Hantera om- och avbokningar på mottagningen eller via telefon och chat
Posthantering
Administrera och säkerställa självincheckningsterminalen inför dagen
Vara spindeln i nätet på enheten och hjälpa till med diverse administrativa uppgifter efter behov
Kassarapportering
Se till att väntrummet är snyggt och inbjudande

Det är ett omväxlande arbete där du får möjlighet att ta mycket eget ansvar för din enhet och tillsammans med dina kollegor utveckla arbetet. 

Arbetstider
Heltid. Arbetstiderna är: 07:45-16:15 med 30 minuters lunch 
Start omgående. 
Du kommer bli anställd hos oss på Randstad men sedan ha möjlighet till en anställning hos kunden. 

Kvalifikationer
Här behöver du: 
Erfarenhet av att ha arbetat inom service
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift 
Mycket god datorvana 

Det är meriterande om du: 
Har erfarenhet av att arbeta i journalsystemet Webdoc
Har erfarenhet av att arbeta i reception 
Är nyfiken på digitalisering och tekniska lösningar

Som person är du självgående, utför dina arbetsuppgifter med ansvar och kvalitet samt förmedlar en trygg och välkomnade stämning på vår mottagning. Det är viktigt att du är flexibel, effektiv och har förmågan att snabbt förstå vad som behövs. Vidare är du trygg i dig själv och har en positiv attityd som gör att du ser lösningar där andra ser problem och möter nya utmaningar med ett leende på läpparna. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2021-12-27, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Anna Hedberg | Talent Sourcer | anna.hedberg@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2021
  • Ansök senast: 27 december 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


4 oktober 2024

4 oktober 2024

24 augusti 2024