Receptionist till världskänt företag

Receptionist till världskänt företag

Arbetsbeskrivning

Är du en glad och positiv person med känsla för service och vet vikten av ett leende på läpparna är detta tjänsten för dig! I rollen som Lobby host/ receptionist får du vara med och utveckla företaget framåt genom att ge deras kunder din bästa service. Sök redan idag då vi går igenom urvalet löpande.

OM TJÄNSTEN
Vår kund är världens största arbetsgivare med verksamheter i 64 länder. Företaget är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att dom varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet. Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer företaget att deras servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, exempelvis: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster.

Vår kund behöver nu hjälp att bemanna en av deras kunders reception mitt i city vid Gallerian. Vår kund ansvarar för receptionen och servicen på kontoret och behöver dig för att kunna sträva efter sitt mål att skapa ett kontor med en "lägenhentskänsla". Uppdraget sträcker sig mellan årskiftet till och med 22e april.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis innebära:


* Ta emot besökare och hantera besöksbrickor
* Vara ansiktet utåt mot externa gäster och interna medarbetare
* Hantera försändelser/brev/paket/leveranser mm som kommer till receptionen


VI SÖKER DIG SOM
* Har en gymnasieutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet


* Tidigare erfarenhet av service eller administration i en liknande roll
* Är obehindrad i svenska och engelska i tal och skrift


För denna tjänsten värderar vi dina personliga egenskaper högt.

Som person är du glad och positiv och lägger stor vikt på att skapa gott bemötande gentemot alla människor. Du vet vikten av bra service och bemöter alla med ett leende. För rollen är det även viktigt att vara strukturerad och noggrann.

Övrig information


* Start: Vid årsskiftet
* Omfattning: Heltid i cirka 4 månader
* Placering: Sergels torg, Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 december 2021
  • Ansök senast: 4 januari 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


4 oktober 2024

4 oktober 2024