OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker omgående en receptionist som brinner för service och vill vara med och utveckla vår reception och vårt kontor.
Jurek Rekrytering & Bemanning söker, tillsammans med våra systerbolag, en receptionist till en varierande tjänst på heltid.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att ta emot inkommande samtal, välkomna besökare, förbereda och boka mötesrum, posthantering, hjälpa till med diverse administrativa uppgifter samt se till att allmänna utrymmen alltid är i ordning samt arbeta med trivseln internt. Vidare kommer du även att ansvara för beställningar av kontorsmaterial samt ha kontakt med leverantörer.
Vem är du?
Till denna tjänst söker vi dig som har tidigare erfarenhet av service och liknande arbetsuppgifter. Har du tidigare erfarenhet av administration alternativt arbetat inom kundservice så är det meriterande. Det är mycket meriterande om du är teknisk kunnig.
Som receptionist hos Jurek är du ansiktet utåt och det är därför viktigt att du är social och utåtriktad. Du tycker om att arbeta självständigt i en varierande roll, men trivs ändå med att tillhöra ett team där du bidrar med positiv energi och en trevlig inställning. Vidare är du serviceminded, lösningsorienterad, strukturerad, och ordningsam. Du är van vid högt tempo och trivs med att hantera många arbetsuppgifter samtidigt. Du är en prestigelös person med god samarbetsförmåga som är beredd att hjälpa till där det behövs
Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska samt är en van systemanvändare med goda kunskaper i MS Officepaketet.
Du erbjuds
Detta är ett vikariat på heltid som löper under 12 månader med möjlighet till förlängning. Vi erbjuder en bred och utvecklande roll i en fartfylld organisation med stark entreprenörsanda. Vi präglas av en företagskultur med högt i tak, hög ambitionsnivå och i en modern arbetsmiljö mitt i city. Du kommer att jobba med kompetenta och drivna arbetskollegor på ett av Sveriges ledande rekryterings- & bemanningsföretag inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Tjänsten är placerad i nyrenoverade och trevliga lokaler på Biblioteksgatan i centrala Stockholm.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Office Manager Victoria Lindgren på victoria.lindgren@jurek.se eller vår Head of HR Ki Hummelgren på ki.hummelgren@jurek.se Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om verksamheten
Sedan starten 2006 har vi expanderat varje år och inte mindre än sex gånger har Jurek Rekrytering & Bemanning AB utsetts till DI-gasell!
Med detta tar vi sikte på att fortsätta vår framgångsrika utveckling. Vår ambition är att behålla samma tillväxt även i framtiden genom att erbjuda ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Vill du vara med på vår framgångsrika resa? Vi söker nu en receptionist till vårt huvudkontor i Stockholm.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52