Receptionist till Vitec Software Group

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Deltid
Arbetstider: måndag, onsdag, torsdag och fredag klockan 08.00 - 12.00 och tisdag klockan 08.00 - 17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Löpande konsultuppdrag

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Vitec Software Group AB är ett nordiskt programvarubolag som utvecklar och levererar verksamhetskritiska programvaror till specifika branschers unika behov. Vitec växer genom förvärv av välskötta och etablerade programvarubolag. Koncernens övergripande processer tillsammans med medarbetarnas djupa kunskap om kundens lokala marknad skapar goda förutsättningar för förädling och fortsatt innovation. Vitec har 1 020 medarbetare, är noterat på Nasdaq Stockholm och omsatte 1 571 Mkr år 2021. Läs mer om företaget på www.vitecsoftware.com (http://www.vitecsoftware.com/).

DIN ROLL:

I rollen som receptionist kommer du att arbeta självständigt och se till att den dagliga driften av kontoret fungerar. Du kommer bland annat att ta emot besökare, förbereda inför möten, hålla snyggt och rent på kontoret samt se till att leverera högklassig service både internt och externt. Tjänsten passar dig som vill arbeta deltid och brinner för att göra det lilla extra för att skapa trivsel på kontoret.

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

- Välkomna besökare
- Förbereda inför möten, konferenser och event
- Förbereda frukost, luncher och fika
- Se till att det är snyggt och rent på kontoret
- Posthantering och boka bud
- Beställningar av exempelvis kontorsmaterial och luncher
- Kontakt med leverantörer och avtalshantering


VEM ÄR DU?

Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är van att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Vidare är du även ansvarsfull och strukturerad. Du är proaktiv, har ett öga för detaljer och har inställningen att alltid säga ja.

Du har erfarenhet av att arbeta med service och administration

Du kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat

Du har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook

Det är även meriterande om du har arbetat som receptionist

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.



ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 april 2022
  • Ansök senast: 15 maj 2022

Liknande jobb


22 november 2024