Receptionist till Worldline

Receptionist till Worldline

Arbetsbeskrivning

För dig med förmågan att ge högkvalitativ service samt snabbt hitta lösningar på problem kan detta vara rätt tjänst för dig. Vi söker nästa stjärna till teamet i receptionen på betalningsföretaget Worldline för ett konsultuppdrag på heltid. Start är omgående och uppdraget förväntas pågå sex månader där det för rätt person även kan finans möjlighet att stanna långsiktigt.

OM TJÄNSTEN
Worldline (tidigare Bambora) är ett multinationellt betalnings- och transaktionsföretag som är världsledande inom säkra betalningar och tillförlitliga transaktioner. De ligger i framkant vad gäller den digitala revolutionen och arbetar med att forma nya sätt att betala, leva, göra affärer och bygga relationer på.

På Wordlines kontor på Södermalm arbetar cirka 300 medarbetare där receptionen består av ett sammansvetsat team på i dagsläget tre personer som snart kommer bli två. Med bakgrund av detta söker vi nu för Worldlines räkning förstärkning till teamet i form av en receptionist som vill vara med och bidra till att kontorets medarbetare erbjuds bästa möjliga service. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid på initialt sex månader där det för rätt person kan finnas möjlighet till överrekrytering.

Receptionen fyller en mycket avgörande funktion internt på Worldline och det är därför av stor vikt att teamet håller en hög nivå vad gäller service, problemlösning och support. Vi söker därför dig med rätt personliga förmågor som matchar teamet och de krav som ställs på receptionen.

Du erbjuds


* Ett socialt och sammansvetsat team på ett stort, globalt företag
* Möjligheten att bredda dina erfarenheter inom service och administration
* Chansen att stanna långsiktigt
* En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som receptionist är arbetsuppgifterna mycket varierande men fokus är att erbjuda högkvalitativ service internt på Worldline. Exempel på arbetsuppgifter som kan förekomma är:


* Stötta med on- och offboarding av medarbetare
* Koordinera mellan medarbetarna och bolagets IT-avdelning
* Hjälpa medarbetare med nycklar, behörigheter och liknande
* Supportera olika chefer i bolaget
* Ansvara för att ordna med blombud, presenter, goodiebags och liknande till medarbetare


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av service och administration
- Har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift, detta då cirka 50% av medarbetarna på kontoret talar engelska
- Har goda kunskaper i Officepaketet

Vi ser det som starkt meriterande om du har erfarenhet från en liknande roll.

För detta konsultuppdrag lägger vi även stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person ser vi att du är naturligt serviceinriktad, har en positiv energi samt har en förmåga att hitta lösningar på problem. Du är orädd, initiativtagande och har lätt för att ta emot feedback. Vidare tror vi att du är social och trivs med att arbeta i team.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 8-17
* Långsiktighet: Initialt sex månader
* Placering: Götgatan 74 på Södermalm i Centrala Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Worldline is the European leader in digital payments and number four worldwide, powered by over 20,000 employees in more than 50 countries. Every day, our technology provides the trusted infrastructure for millions of people and businesses around the world - and we´re just getting started. We are on an exciting journey to lead the way towards the next frontier of payments. Our ambitions are extraordinarily high, and we need the best people in the world to bring them to life – people like you. So if you are a highly skilled Insert Job Title looking to make a real impact on the world, join our journey! Vill du läsa mer om Worldline? Klicka här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 oktober 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024