Receptionist till Xylem

Receptionist till Xylem

Arbetsbeskrivning

Gillar du en dynamisk och internationell arbetsplats? Trivs du dessutom med att ge service i världsklass, är studerande och har möjlighet att finnas tillgänglig för jobb två dagar veckan utöver dina studier? Då är det dig vi söker som ny kollega till Xylem i Sundbyberg. Vi använder oss av löpande urval så sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Som receptionist på Xylem kommer du arbeta på deltid två dagar i veckan. Det kommer vara flexibelt vilka dagar så att du på bästa vis kan kombinera jobb och studier. Förutom att ge förstaklassig service både externt och internt kommer du vid behov få möjlighet att avlasta dina närmsta kollegor i administrativa arbetsuppgifter och på så vis bredda ditt CV med ännu mer meriterande erfarenhet. Xylem sitter i fantastiskt fina och fräsha lokaler i Sundbyberg, endast några minuter från tunnelbanestationen Hallonbergen.

Du kommer för den här tjänsten att vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult ute hos Xylem. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I din roll kommer du att arbeta med att


* Ta emot och ge bästa möjliga service till Xylems besökare i entrén
* Vara behjälplig vid frågor och administration kopplat till passerkort, nycklar och access
* Ansvara för att boka bud och taxi samt förbereda och ställa iordning inför konferenser
* På sikt kan du även komma att avlasta dina kollegor på avdelningen för intern service


VI SÖKER DIG SOM
* Är student i dagsläget och har möjlighet att arbeta 2 d/v långsiktigt


* Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift
* Har tidigare erfarenhet av att arbeta i en serviceinriktad roll med fokus på kundbemötande sedan tidigare


Som person är du:


* Serviceinriktad
* Flexibel
* Kommunikativ


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid, två dagar i veckan.
* Arbetstider: 07.45-16.30
* Placering: Sundbyberg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och företaget önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Xylem globalt företag med totalt cirka 17 000 anställda världen över och arbetar med att lösa stora globala vattenutmaningar. Läs gärna mer om företaget på deras hemsida: https://www.xylem.com/sv-se/

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2020
  • Ansök senast: 24 november 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024