OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund, ett spännande bolag inom fordonsindustrin, behöver förstärkning av en receptionist! Drivs du av att sprida glädje och att ge service i världsklass? Är du en hejare på att skapa ordning och struktur? Då är det dig vi letar efter!
Beskrivning
Vi på Perido är på jakt efter en serviceinriktad receptionist för ett tillsvidare uppdrag åt vår kund, som är verksamma inom personbilsutveckling. Tjänsten är placerad på deras fina kontor i Göteborg. Vi söker en person till den här tjänsten som är öppen, lösningsfokuserad och trivs i rollen som receptionist.
I rollen som receptionist kommer du ansvara för att receptionen är välfungerande och attraktiv. Rollen innebär ett stort fokus på att ge god service då du bland annat kommer ta emot och välkomna besökare, sköta ut- och inlämning av nycklar och ansvara för kontorets gemensamma administration. Detta innefattar bland annat att kontera fakturor, sköta posthantering och arkivering. Många besökare är internationella och mycket kontakt kommer därför ske på engelska, så vi ser därför gärna att du känner dig lika bekväm med din engelska som din svenska.
Det här är en variationsrik roll där du genom olika arbetsuppgifter och kontaktytor har stora möjligheter att lära dig nya saker. Du får en god möjlighet att bli ännu bättre på att skapa struktur och ordning samt att utveckla din fallenhet för att se vad som behöver göras och sedan hugga tag i detta. Din serviceinriktade sida kommer att få mycket utrymme samt din förmåga att skapa goda relationer med olika typer av människor. Drivs du av att sprida glädje och ge service av världsklass är det dig vi letar efter! Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi tror att du har:
● Gymnasial utbildning
● Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
● Goda kunskaper i MS-Office
● Lätt för att uttrycka dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag tillsvidare med 6 månaders provanställning. Tillträde omgående.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Vi är ett av de största konsultföretagen för tjänstemän i Sverige, och det skapar möjligheter. Möjligheter för dig att arbeta i engagerande roller, på såväl stora välkända bolag som mindre mer familjära företag och samhällsnyttiga offentliga verksamheter, inom en mängd spännande branscher! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet genom interna undersökningar år efter år. När vi anställer dig som konsult ser vi på dig långsiktigt, oavsett om uppdraget du anställs för just idag är kortsiktigt. Vi tror på våra anställda och kan hjälpa både dig som är i början av din karriär och dig som har lång erfarenhet inom ditt yrkesområde. För oss är det även en självklarhet med kollektivavtal och hälsofrämjande aktiviteter. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer.
Kontakt
Om du har frågor kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 31550 i ämnesraden.
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se