OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en flexibel receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på 70-100% med start omgående.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Ryska Posten Bemanning söker för Tinks räkning en receptionist. Tink är ett snabbväxande bolag som brinner för att skapa en finansiell lycka och förenkla individers vardag. Företagets mål är att genom sin egna konsumentmobilapp och partnerskap med banker och finansiell institutioner runtom i Europa erbjuda världens bästa ekonomitjänst som kan hjälpa individer att förstå sina pengar och kunna göra smarta val. Kontoret ligger centralt i Stockholm på Vasagatan i ljusa härliga lokaler. I rollen som receptionist kommer du att ansvara för receptionen så som att välkomna besökare, svara i telefon, ta emot post, scanna in, hantera beställningar, planera event och ansvara över driften av kontoret. Tjänsten är på deltid måndag till fredag kontorstider, vars tider kan variera mellan 70-100%. Detta är enligt överenskommelse på plats.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.Planen är att anställningen sedan ska tas överav kundenom det känns rätt för båda parter.
Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
Välkomnabesökare
Svara i telefon och koppla vidare
Ta emot post, scanna in, arkivera och dela ut
Budhantering
Planera event, AW och fester
Hålla koll på larm och nycklar
Beställa kontorsmaterial
Ansvar över köket och kontorsservice
Samt stötta kollegor i deras arbete
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller
Har goda kunskaper i Office-paketet
Är flexibel, positiv och lösningsfokuserad
Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
Som person är du positiv, stresstålig och flexibel. Du är serviceinriktad, driven och lösningsorienterad.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04