OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen. Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning. Vi är idag ca 380 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag. Till en av våra entreprenader åt ett företag beläget i området Infracity i Upplands Väsby söker vi en receptionist. Personen vi söker skall vara positiv, utåtriktad, ansvarfull med gott ordningssinne samt stimuleras av att ge service. Du fungerar som ansiktet utåt och verkar därför som en betydelsefull representant för företaget. Du kommer självständigt att ansvara för den dagliga driften i receptionen vilket främst innebär telefonpassning, ta emot besökare samt ha övergripande översyn av lokalerna. Övriga arbetsuppgifter som förekommer är bland annat att sköta beställningar av kontorsmaterial, ha kontinuerlig kontakt med leverantörer, beställa luncher och boka konferensrum. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har lätt för att samarbeta och har en god administrativ förmåga samt hög social kompetens. Du skall ha goda kunskaper i Officepaketet och ha lätt för att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift. Du bör dessutom kunna ta egna initiativ och hantera stress på ett positivt sätt.