OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Tycker du om att möta människor, har ett högt servicetänk och trivs bra med att arbeta både självständigt och tillsammans med kollegorna? Är du dessutom ordningsam och initiativtagande? Då har vi det perfekta uppdraget för dig. Vi söker nu en receptionist till vår spännande kund i Uppsala.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
I ditt arbete inom reception och backoffice så är du spindeln i nätet, ett uppskattat stöd och förenklar för såväl interna kollegor som besökare. Då organisationen flyttar till en ny adress har du möjligheten att skapa nya rutiner och arbetssätt för just denna roll. Du kommer få sitta i trevliga lokaler som är centralt placerat i Uppsala. Du kommer få arbeta självständigt i receptionen och därför är det extra viktigt att du som person gillar att knyta nya kontakter både med intern personal men även kundbesökare. Dina kollegor kommer finnas i huset och är glada, trevliga samt måna om att du ska ha det bra. Exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter är:
Kontorsadministrativa uppgifter exempelvis; Posthantering, beställa kontorsmaterial, fika etc
Är ansiktet utåt gentemot besökare men även dem i huset
Se till att saker fungerar samt felanmäler när det behövs
Hjälper till som marknadsassistent (gör i ordning mappar, sorterar, håller koll)
Arbetstider
Heltid 100%, start i november och räcker sig till 2022-12-31
Anställningsform: provanställning 6 månader
Kvalifikationer
Minst 1 års arbetslivserfarenhet på heltid som receptionist. ´
Avklarad gymnasieutbildning
Mycket god svenska samt engelska i tal och skrift
Som receptionist är du glad, positiv och framåt. Du är trygg i ditt arbete och gillar att ta egna initiativ. Du är flexibel och driven som person.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Om du känner att detta är ett jobb för dig så ansök senast söndag 26/9. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Agnes Bernström, konsultchef, agnes.bernstrom@randstad.se
Sofia Wänblad, konsultchef, sofia.wanblad@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044