OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser. Till ett av våra kunders kontor i Stockholm söker vi dig som trivs med att ge bästa möjliga service och som vill vara med att utvecklas.Som receptionist hos våran kund kommer Du att ansvara för att ta emot våra besökare, kunder, bud och självklart se till att kunderna får bästa mäjliga service.Du kommer även att hantera inkommande telefonsamtal samt svara på mail.I arbetsuppgifterna ingår även att boka konferensrum och luncher samt andra administrativa sysslor.Du ser till att det är en trivsam miljö på kontoret och gör det lilla extra genom att exempelvis plocka undan på kontoret och uppmuntra dina kollegor på olika sätt. Vi söker dig som gått ut gymnasiet och har stor erfarenhet av service i allmänhet och reception i synnerhet.Har du tidigare arbetat i någon form av utåtriktat arbete (receptionist, värdinna, butik) är det meriterande.Du har god datavana samt har vana av administration. Som person bidrar du med positiv stämning och attityd.Du tar tag i saker och tycker om att det händer mycket om kring dig.Du älskar att ge service till både kollegor och alla som du kommer i kontakt med .Du är flexibel och har inga problem att hjälpa till där det behövs.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00