Receptionist / Värd / Värdinna

Receptionist / Värd / Värdinna

Arbetsbeskrivning

#jobbjustnu
Vi söker nu en positiv och engagerad receptionist/värdinna för ett uppdrag hos en av våra kunder, som är på 7 veckor. Efter avslutad uppdrag har vi behov av extra arbete vid behov, sommarjobb och med möjlighet till fast anställning vid senare skede.
Receptionsytan är kundens ansikte utåt, det första och sista intrycket av ett besök. Receptionen ska ta emot, hänvisa och hjälpa kunder, besökare och anställda på ett tillmötesgående sätt, så att alla känner sig sedda och varmt välkomna genom ett glatt värdskap och en service på en hög nivå som förstärker kundens varumärke.
Vi söker dig med ett kreativt tänk och en otrolig känsla för detaljer, som när andra börjar ge upp kommer med ytterligare en idé och är van att jobba med många bollar i luften. Vi ser också att du är utåtriktad, förtroendeingivande och har en förmåga att kunna anpassa dig efter kundens behov och önskemål.
Du brinner för att ge god service, har ett eget driv, en förmåga att skapa personliga relationer och är stolt över att leverera service till andra!
Du är en lagspelare ut i fingerspetsarna som genom tidigare erfarenheter har lärt dig vara en god lyssnare, och lagspelare. Du vet att det är genom teamet som vi kan leverera bästa möjliga resultat.
Kvalificerade kandidater har också utmärkta erfarenheter av service, förstår vad det innebär att göra det lilla extra och våga tänka utanför boxen för att överträffa kundens förväntningar.


I rollen är du spindeln i nätet och kundens naturliga kontaktpunkt, både för in-house personal såväl som interna/externa besökare. Du strävar ständigt efter att leverera service av högsta kvalité. I receptionen ansvarar man för att lösa eventuella problem som uppstår och för att vara den sammanhållande länken mellan medarbetare, kunden och gästerna.


I dina arbetsuppgifter ingår, men är inte begränsat till:
· Bemöta och välkomna hyresgäster, besökare och gäster på ett professionellt, vänligt och alert sätt.
· Problemlösning
· Arbeta proaktivt för att höja nöjdhet gentemot medarbetare, kunder och gäster
· Sträva efter att underlätta hyresgästers och besökares vardag och optimera deras arbetsplatsupplevelse.
· Besvara inkommande telefon och e-post efter behov.
· Allmän tillsyn i entrén, säkerställa trivsel och funktionalitet (rent, snyggt och iordningsställt).
· Med mera.


Vad som förväntas av dig:
. Flexibelt sinne och vilja att jobba även med kort varsel
· Alltid leverera förstklassig service under arbetsdagen
· Få alla känna sig uppmärksammade och välkomnade, medarbetare som kunder
· Utstråla energi, engagemang och en vilja att hjälpa
· Upprätthålla en inbjudande och attraktiv miljö i anslutning till din arbetsplats.
· Du är lösningsorienterad och har en förmåga att se möjligheter istället för omöjligheter.
· Visa vilja och engagemang för att växa i din roll och inom företaget.
Arbetstiderna kan variera, helger kan förekomma vid intresse


7-veckors uppdraget:
Stå vid pentryt, röra sig runt och vara behjälplig, svara på frågor. Vara lyhörd för de anställdas behov, kunna ha en "överblickskänsla" och läsa olika situationer. Se när någon är i behov av hjälp och samtidigt inte vara för på. Som person är du social och utåtriktad, hjälpsam och trevlig!
Utbildning sker innan uppdraget startar.
Om oss
Circles är en ledande leverantör av personligat tjänster till företag och deras anställda. Vi har en spetskompetens inom service, några av de mest välkända och krävande företagen är kunder till oss idag. Vi levererar framtiden besöksupplevelse och skapar engagemang och gemenskap hos våra kunder. Vi har idag en internationell närvaro med nästan 300 anställda i Frankrike, Sverige, USA, UK och Nederländerna. Bolaget är en del av Sodexo-koncernen med huvudkontor i Frankrike. Sodexo är den 19e största arbetsgivaren i världen och en global ledare inom serviceindustrin.




Låter det intressant och passar det in på dig?
Skicka då in din ansökan redan nu! Vi håller intervjuer löpande och så fort rätt person dyker upp finns det möjlighet till snabb anställning.


Har du ett stort fokus på att leverera toppservice på alla områden, lösningsorienterad, anpassar dig snabbt till olika situationer och har engagemang för att nå uppsatta mål, då ska DU ansöka redan nu!


Arbetsplats: Stockholm
Arbetsgivare: Circles Sweden AB (helägt dotterbolag till Sodexo)
Arbetstider: Heltid/deltid, måndag-fredag (under en 7-veckors period)


Obs! Uppdraget startar snarast


Om oss
Circles är en ledande leverantör av personliga tjänster till fastigheter, företag och deras anställda. Vi har en spetskompetens inom service, och några av de mest välkända och krävande företagen är kunder till oss idag. Vi levererar framtidens besöksupplevelse och skapar engagemang och gemenskap hos våra kunder. Vi har idag en internationell närvaro med nästan 300 anställda i Frankrike, Sverige, USA, UK och Nederländerna. Bolaget är en del av Sodexo-koncernen med huvudkontor i Frankrike. Sodexo är den 19e största arbetsgivaren i världen och en global ledare inom serviceindustrin.

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Charlotte Borg Johansson
0702-15 15 54

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Circles Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 april 2022
  • Ansök senast: 12 april 2022

Besöksadress

Dalvägen 22
Solna

Postadress

Box 47620
STOCKHOLM, 11794

Liknande jobb


22 november 2024

11 november 2024

22 november 2024