OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Älskar du service och att jobba med människor? Profina är ett svenskt företag som grundades 1983 och affärsiden är att erbjuda finansiella och juridiska tjänster genom deras unika helhetskoncept inom finansiell administration.De är idag ca 45 medarbetare och finns förutom i Stockholm även i Halmstad och Sundsvall.De sitter på sjunde våningen i Globenområdet i fina lokaler med härlig utsikt.Du kommer också vara ansvarig för inköp av kontors- och städmaterial samt kaffe och frukt.Dessutom kommer det vara ditt ansvar att ha koll på tidsrapporteringssystemet för personalen där viss schemaläggning av personal ingår, samt se till att allt ser snyggt och prydligt ut på kontoret. Arbetets omfattning: Heltid, kontorstider, viss flex.Start så snart som möjligt, men självklart är rätt person viktigast.Detta är en rekrytering, vilket innebär att du kommer bli anställd direkt av Profina. Utvecklingsmöjligheter: Vid god prestation och intresse finns det möjlighet att framöver bli ansvarig för administrationsavdelningar och även ta ett visst personalansvar. Kompetenskrav: Vi ser gärna att du har flerårig erfarenhet av växel och receptionsarbete.Vidare kan du uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska. Personliga egenskaper: Som person är du genuint intresserad av att arbeta med människor samt att ge mycket hög service.Du är flexibel och en problemlösare.Vidare är du framåt och har lätt för att ta egna initiativ.Vi söker dig som har fingertoppskänsla och glimten i ögat. Intresserad?Skicka in din ansökan genom att klicka på länken alternativt knappen nedan.Vi behandlar ansökningar löpande.Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.