Arbetsbeskrivning
Innovative sales är ett svenskt företag som idag hjälper varumärken såsom Telia, Telenor samt Halebop i marknadsföring-och försäljningssyfte. Idag består Innovative av 180 drivna personer med stort intresse för försäljning. Vi jobbar idag med två avdelningar, fieldmarketing och telemarketing där försäljningen sker per telefon eller personliga möten.
Vi expanderar och söker nu vårt nästa tillskott som receptionist/ VD assistent. Inom rollen som receptionist och VD assistent är du ansiktet utåt för företaget med en mycket viktig del i företagets servicefunktion. Vi söker därför dig som är,
Positiv och energisk
Noggrann och strukturerad
Tillmötesgående
Hjälpsam
Professionell
Social och Serviceinriktad
Lösningsorienterad
Arbetsuppgifterna är varierande där du mestadels kommer jobba självständigt och ta hand om receptionen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta, välkomna besökare, hålla det snyggt och representativt i företagets lokaler, hantera inkommande samtal till företagets växel samt ge en professionell service till de interna anställda. Du kommer även stötta VD:ns ärenden i form av bokningar och planera möten. Utöver detta kommer du även stötta ekonomens arbete i form utav posthantering.
Utöver en härlig arbetsmiljö erbjuder vi även,
Tillgång till gym
Tillställningar med hela företaget varje kvartal
Tävlingar och bonusar
Fräscha nyrenoverade lokaler
Utvecklingsmöjligheter
Omfattning och arbetstider: Heltid, måndag till fredag 08:30-17:30 (Fredagar 16:30)
Kontor: Gärdet
Lön: Marknadsmässig lön
Vid eventuella frågor eller funderingar mejla följande, Dariush@innovativesales.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina
Elsa
Katarina
0736630771