OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du snabblärd och har erfarenhet av arbete via telefon? Skulle du säga att du också trivs med kundbemötande? Då kan du vara den vi söker som vikarie.
Om uppdraget
Vi söker till våra kunder i Lekeberg och Hallsberg en social och serviceinriktad vikarie som vill arbete i reception och växelfunktion på ett servicecenter i en kommunal verksamhet. Kan du även arbeta mycket under sommaren är det ett stort plus och kan hoppa in både med god framförhållning så som kort.
Start är snarast efter överenskommelse och pågår löpande med avtal om 6 månader, med möjlighet till förlängning. Du kommer att genomgå en introduktion där du även får en upplärning innan ditt första arbetspass. Omfattningen av arbetet varierar då du arbetar extra vid behov under kontorstid, vilket också innebär att du kan bli inringd med kort framförhållning pga frånvaro hos ordinarie personal.
Obs! Detta är en timanställning och vi ser därför att du till exempel är student, pensionär eller har ett deltidsjobb.
Dina arbetsuppgifter
Rollen innefattar varierande arbetsuppgifter där du under ett arbetspass kommer att bemanna växelfunktionen eller arbeta i receptionen i ett team med kollegor.
När du arbetar i växeln tar du i huvudsak emot och kopplar vidare samtal till handläggare på olika avdelningar. Du kommer också att svarar på de flesta av frågorna genom att söka upp information via system för att snabbt kunna hjälpa de som ringer.
I receptionen tar du bland annat emot besökare, meddelar medarbetare att besök finns på plats, fyller i blanketter och är behjälplig med olika utskrifter. Vid tillfällen kan också övriga administrativa och serviceinriktade uppgifter ingå.
För arbetet ser vi att du är van att växla mellan olika arbetsuppgifter i ganska högt tempo och att du trivs med att möta människor, både i positiva och svårare möten. Vi tror också att du är nyfiken och har lätt för att ställa frågor för att förstå vad du kan hjälpa till med i olika situationer.
Dina kvalifikationer
- Tidigare arbetslivserfarenhet med kundkontakt så som receptionist, kundtjänstmedarbetare, telefonist mm.
- Erfarenhet av att arbeta i och växla mellan olika system
- Goda kunskaper i svenska och engelska
- Kan arbeta i centrala Lekeberg, Kumla och Hallsberg
- En merit med erfarenhet av datoriserade telefonväxlar och hänvisningssystem
Vad vi erbjuder dig
Som konsult via oss på Bemannia erbjuder vi dig i detta uppdrag ett arbete där du får möta människor och arbeta tillsammans med härliga kollegor. Då anställningen är extra vid behov ser vi gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning som exempelvis studerande, pensionär eller ytterligare behovsanställning.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Ansvarig rekryterare är david.malsater@bemannia.se
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson