OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Komet är ett av Sveriges snabbast växande företag inom studentbemanning och rekrytering. Komet erbjuder konkurrenskraftig, flexibel arbetskraft som ständigt vill utvecklas på en föränderlig arbetsmarknad. Komet hittar rätt kompetens på kort tid. Komet bygger framtidens nätverk av talanger. Komet startade hösten 2005 och har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Komet söker för kunds räkning en receptionist för ett heltidsuppdrag. Vår kund har sitt kontor på Hisingen i Arendal, företaget har i dagsläget ca 60 anställda. Som konsult på denna tjänst kommer du att ta emot kunder, svara i telefonen samt utföra vissa administrativa uppgifter, du kommer även ha ansvar för inköp av kontorsmaterial m.m. Är du den vi söker? Vi söker Dig som är serviceiniktad ut i fingerspetsarna och som har tidigare erfarenhet från receptionistyrket. Du skall ha erfarenhet ifrån telefonväxeln MD 110 eller någon likvärdig växel. Du är ordningsam, har en positiv inställning och du gör alltid det lilla extra. Vidare ser vi gärna att du tycker om att träffa nya människor och har ett trevligt och tillmötesgående sätt. Vidare har du goda kunskaper i engelska språket. Information om uppdraget. Arbetstid: 8:00-16:30 Omfattning: Heltid, vikariat i 1 ½ år. Lön: 106 kr inkl. semesterersättning Uppdragsstart: Upplärning vecka v.8, därefter start 13 mars. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.