OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Åklagarmyndigheten har en central roll i brottsbekämpningen och bidrar till ett rättssäkert samhälle.Vi finns över hela landet och har ca 1 300 medarbetare.Hos oss arbetar bland annat åklagare, administratörer, ekonomer och statistiker.Vi erbjuder kompetensutveckling, flexibla arbetstider och karriärmöjligheter. City[åklagarkammare i Stockholm[söker[receptionist för 6 månaders visstidsanställning.Vi söker dig som har[har[minst treårig gymnasieutbildning samt erfarenhet av arbete som receptionist.För arbetet krävs också att du har lätt för att samarbeta samt att du är[serviceinriktad, ansvarstagande och noggrann.Då du[kommer att sitta i receptionen är det viktigt att du är[har ett glatt och positivt bemötande.Vi förutsätter att du har erfarenhet av att arbeta med officepaketet.Vi eftersträvar mångfald och välkomnar alla sökande.Vi kommer intervjua löpande och ser därför att du skickar din ansökan så[snart som möjligt.Välkommen med din ansökan![
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniel Brodén, Vice chefsåklagare
010-562 64 16
Jeanette Skyttberg,Tf vice chefsadministratör
010-562 64 33
Ann Peters, chefsadministratör
010-562 57 13
Lisa Zetterqvist, Facklig kontaktperson ST
010-562 5729
Linda Liljebert, Facklig kontaktperson ST
010-562 50 33
Margareta Sandholm, Tf bitr personaldirektör
010-562 50 75
Sara Malmhester, Facklig kontaktperson Jusek
010-562 50 18
Ulf Ållebrand, chefscontroller
010-562 51 30
Christoffer Johansson, ST
010-562 71 72
Eva Johnsson, Jusek
010-562 71 67