OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
serveOffice är ett auktoriserat bemanningsföretag specialiserade inom administration och ekonomi.Genom våra fyra affärsområden: personaluthyrning, rekrytering, lönebyrå samt redovisningsbyrå, hjälper vi våra kunder med en komplett helhetslösning på kontoret.Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se Vi söker just nu efter en receptionist/administrativ assistent till ett kundföretag beläget vid Odenplan.Uppdraget är vikariat på ca ett år med möjlighet till fast anställning därefter.(Ordinarie personal kommer att vara tjänstledig för studier).Tillträde 6 augusti 2007.Arbetet Som den enda administrativa kraften på kontoret kommer du att assistera övrig personal på kontoret (ca 30 personer) med administrativa göromål, enklare ekonomi samt växel/reception.Exempel på arbetsuppgifter; .Ta hand om kontoret så att lokalerna ser representativa ut .Uppdatera personallistor samt intern telefonkatalog .Ansvara för växel/reception .Posthantering, bud och fax .Uppdatera diverse mappar och mallar med aktuell information .Skriva protokoll vid kontorsmöten .Utskick av inbjudningar, julkort mm .Administrera resor såsom biljettbokning, hotellbokning, reseprogram mm .Ansvara för diverse inköp .Ansvara för handkassa .Fakturahantering .Uppdatera hemsidan Kvalifikationer För att lyckas i arbetet bör du vara initiativrik och serviceminded samt duktig på att prioritera och planera.Tjänsten kräver god datavana samt goda kunskaper i engelska.Erfarenhet av fotografering och/eller Photoshop, Indesign eller Autocad är meriterande likaså är ekonomiskt gymnasium.Ange referens receptionist/administrativ assistent.Vänligen uppge i ansökan när du har möjlighet att tillträda.Observera att tjänsten behöver tillträdas redan 6 augusti.Välkommen!