OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i hela Sverige samt i Oslo, Norge och Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Uniflex söker nu för kunds räkning en receptionist och administrativ assistent. Kunden är ett internationellt företag beläget centralt i Stockholm. Vi söker dig som är serviceinriktad och flexibel, och som förstår innebörden av att vara företagets ansikte utåt. I dina ansvarsområden kommer ingå att ta emot besökare, vara behjälplig med mat och dryck vid möten, hantera ingående och utgående post samt allmänt receptionistarbete och administration kopplat till detta. Ytterligare arbetsuppgifter kan tillkomma. Förutom erfarenhet av ovanstående uppgifter fäster vi stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du ansvarsfull, stresstålig och social. Du tycker om att ge service, och kan självständigt planera och strukturera ditt arbete. Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och är flytande i svenska och engelska. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en internationell miljö. Detta är en ren rekrytering med start i mitten av augusti. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, endast ansökningar på engelska kommer att tas i beaktande. Välkommen med din ansökan!